يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 16349
عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی العالمیه:

شعار «مرگ بر آمریکا» تا زمان تداوم زورگویی دولتمردان آمریکایی ادامه دارد

قم نيوز : قم نیوز: حجت‌الاسلام محسن غرویان گفت: تا زمانی که وضع دولت زورگوی آمریکا چنین باشد، شعار مرگ بر آمریکا ادامه دارد.
شعار «مرگ بر آمریکا» تا زمان تداوم زورگویی دولتمردان آمریکایی ادامه دارد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محسن غرویان امروز با بیان اینکه فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه نرمش قهرمانه باید تفسیر شود اظهار کرد: برخی معتقد هستند معنای نرمش قهرمانانه به معنای مذاکره است ولی باید روشن شود که آیا قهرمانانه به معنای این است که مذاکره نکنیم یا با منطق قوی در برابر آمریکا از حق خود یا سایر حقوق دفاع کنیم و دولت و ریاست جمهوری نیز مصداق نرمش قهرمانانه را مذاکره منطقی می‌دانند.
 
وی خاطرنشان کرد: جوانان انتظار دارند در دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها مصداق نرمش قهرمانانه برای آنها مشخص شود.
 
عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی گفت:‌ تسخیر لانه جاسوسی به این معنا است که سفارت آمریکا به محل جاسوسی در ایران تبدیل شده بود بنابراین دانشجویان این مکان را تسخیر و تعطیل کردند تا جاسوسی‌ علیه مسائل ملی و اعتقادی صورت نگیرد.
 
وی با بیان اینکه وضعیت کنونی رابطه ما با آمریکا با دوران گذشته تفاوت‌هایی دارد عنوان داشت: امروز دنیا در جنگ نرم متوجه این نکته شده که ایران قدرتی قوی است و انقلاب بر اساس ایدئولوژی و جهان‌بینی متقن است.
 
غرویان ادامه داد: امروز آمریکا در موضع انفعال بوده و طالب مذاکره و ارتباط با ماست بنابراین باید از این فرصت استفاده کنیم و حقوق خود را اعلام کنیم و به تمام دنیا صدای خود را برسانیم.
 
وی خاطرنشان کرد: این آمریکا است که باید با تغییر روش خود فریاد مرگ بر آمریکا را متحول و عوض کند.
 
عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه عنوان داشت: منظور از مرگ بر آمریکا، مردم آمریکا نیستند بلکه منظور مرگ بر دولت استکباری و زورگوی آمریکاست.
 
وی یادآور شد: تا زمانی که وضع دولت زورگوی آمریکا چنین باشد، شعار مرگ بر آمریکا ادامه دارد بنابراین هر دولت زورگوی دیگری در جهان باشد را با این شعار محکوم می‌کنیم و تفاوتی ندارد، آمریکا یا اسرائیل یا هر دولت دیگری باشد.
 
غرویان خاطرنشان کرد: این آمریکا است که باید با کسب اعتماد از ملت ما، صداقت خود را به ملت ما نشان دهد تا ملت موضع خود را تغییر دهد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcco1qs.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما