دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 16372
حلوایی در گفت و گو با فارس خبر داد

اعزام کشتی گیران قمی به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام کشتی گیران قمی به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور خبر داد.
اعزام کشتی گیران قمی به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی، امروز با بیان اینکه تمرینات کشتی گیران قمی به منظور حضور موفق در این رقابت‌ها در حال برگزاری است، اظهار کرد: به منظور شناخت تیمی قوی برای حضور در این مسابقات، انتخابی استان را برگزار کرده‌ایم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه برنامه و شرایط برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور اعلام شده است، اضافه کرد: تیمی متشکل از بهترین‌های این رده سنی را انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم که روند رو به رشد کشتی همراه با موفقیت‌هایی که همواره در مسابقات قهرمانی کشور نصیب کشتی قم شده، در این پیکارها نیز در اوزان مختلف ادامه یابد.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه از مشخص شدن زمان و مکان برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور خبر داد و افزود: این دوره از پیکارها بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی روزهای پایانی آبان و آغازین آذرماه در جنوب کشور یعنی استان خوزستان به انجام می‌رسد.
 
وی یاد آور شد: شهرستان ماهشهر از بیست و نهم آبان ماه تا اول آذر ماه میزبانی از استعدادها و پشتوانه‌های کشتی کشور در استان‌های مختلف را بر عهده دارد و این رقابت‌ها در اوزان مختلف کشتی فرنگی به منظور شناخت برترین‌های کشور برگزار می‌شود.
 
حلوایی در ادامه با بیان اینکه از سوی کمیته اجرایی مسابقات فدراسیون کشتی ادامه برنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور مشخص شده است، افزود: این رقابت‌ها در حالی به انجام می‌رسد که کشتی گیران مدعی کسب مقام‌های اول تا سوم در 10 وزن با یکدیگر پیکار می‌کنند.
 
وی با اشاره به اوزان و شرایط سنی مسابقات ابراز داشت: رقابت کشتی گیران فرنگی کار نونهال حاضر در این دوره از مسابقات در اوزان 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم و البته بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.
 
رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به محدودیت‌های سنی در نظر گرفته شده برای برگزاری این دوره از مسابقات یادآور شد: تنها کشتی گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1377 تا دهم دی ماه سال 1379 مجاز به شرکت در این پیکارها هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: البته کشتی گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1379 تا دهم دی ماه سال 1380 نیز که یک سال کوچکتر محسوب می‌شود نیز با رضایت نامه محضری ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند به شرط اینکه کشتی گیرانی که صغر سن گرفته اند تنها با تاریخ تولد اولیه در مسابقات شرکت کنند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcirpaz.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما