پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 22932

معرفی نماینده قم به دوره بین‌المللی داوری کشتی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از معرفی یک داور از قم به دوره داوری بین‌المللی کشتی خبر داد.
معرفی نماینده قم به دوره بین‌المللی داوری کشتی
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون داوری برای حضور در کلاس‌های بین المللی اسامی داوران اعزامی به این دوره‌ها مشخص شد و خوشبختانه یک داور از قم نیز در بین داوران منتخب قرار دارد.

وی با بیان اینکه داوران با هزینه شخصی در کلاس‌های استاژ بین‌المللی شرکت می‌کنند، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی کشورمان، آزمون داوری برای حضور در کلاس‌های بین‌المللی این هفته برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: قرار است کلاس‌های بین‌المللی ارتقاء مدرک داوری کشتی در کشورهای ایتالیا، اردن، صربستان و مصر برگزار شود و به همین خاطر داورانی که قصد اعزام به این کشورها را دارند روز جمعه نوزدهم اردیبهشت ماه در آزمون شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سالن شهدای هفتم تیر تهران میزبان آزمون داوران خواهد بود، یادآور شد: اسامی داوران اعزامی که طبق ضوابط نمره قبولی را برای حضور در کلاس‌های استاژ بین‌المللی به دست آورده‌اند در حالی که اعلام شد که از قم نیز محمد هادی بابایی انتخاب شده است.

حلوایی عنوان داشت: داورانی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مازندران، گیلان، مرکزی و همدان مجوز حضور در این دوره ارتقاء داوری را به دست آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس علی علیزاده و حامد بروشک از آذربایجان شرقی، دیاکو عباسی از آذربایجان غربی، میثم پورعلی نوکنده از اردبیل، مهدی صدوقی از اصفهان، کامران چراغی از البرز و محمد فرومدی از البرز در این آزمون حضور می‌یابند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: جواد واحدی و حسین عسگری از تهران، محمدحسین یارمحمدی از چهارمحال و بختیاری، پیام دوست محمدی و محمد باقری از خراسان رضوی، تیمور بردبار از خراسان شمالی به همراه محسن جلیلیان و حسین سرلک از خوزستان هم در این دوره شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: عباس کرمی از زنجان، سید احمد حیدریه از سمنان، ایمانعلی فروغی‌نژاد از سیستان و بلوچستان، غلامرضا ایران نژاد از فارس، سیامک گودرزی از فارس، عادل طاهرخانی از قزوین و محمد هادی بابایی از قم دیگر شرکت‌کنندگان در این دوره محسوب می‌شوند.

حلوایی گفت: مازیار نامی از کردستان، سهیل شیخ فخرالدینی از کرمان، ایوب یزدان‌پور و امید تیرانداز از کرمانشاه، حسین علیایی‌نژاد از گلستان، غلامرضا محمدی از گیلان، ابوالفضل عقیلی از لرستان، حسن گلدشتی و علی لاریجانی از مازندران، عمران جباری از مرکزی و محمدحسین حسینی از همدان هم مدعی اعزام به دوره‌های بین‌المللی ارتقاء داوری در کشورهای خارجی مورد نظر هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchiwni.23nixdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما