سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 16399
فرماندار قم:

دانش آموزان امروز عقب تر از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیستند

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: آمادگی همه جانبه دانش آموزان در عرصه های مختلف نشان از این دارد که دانش آموزان امروز عقب تر از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیستند.
دانش آموزان امروز عقب تر از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیستند
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، اسماعیل زارعی کوشا در حاشیه برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز گفت: امروز ملت ایران به دشمنان ثابت کرد که حتی ذره ای هم از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد.
فرماندار قم راهپیمایی امسال را با سال های گذشته به دلیل پیش آمدن بعضی موضوعات در عرصه بین المللی حساس و مهم خواند و اظهار داشت: مردم ایران در شناخت، مواجه و مقابله با دشمنان زبان زد خاص و عام هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 13 آبان استان قم نمونه کوچکی از راهپیمایی سراسر کشور است خاطرنشان کرد: دشمنان  اگر فکر این رو بکنند که مردم به همین راحتی از آرمان های انقلابی که بیش از 30 سال برای کسب آن تلاش کردند دست بر می دارند سخت در اشتباه هستند.
زارعی کوشا هدف از حضور گسترده مردم در راهپیمایی را تجدید بیعت و عهد دگر بار با آرمان های امام، شهدا و مقام معظم رهبری دانست و بیان نمود: دانش آموزان امروز عقب تر از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیستند.
وی با بیان اینکه بیش از 30 سال از دوران دفاع مقدس می گذرد، ابراز داشت: امروز شاهد این بودیم که دانش آموزان با لباس بسیجی در راهپیمایی حضور پیدا کردند، که این نشان از این دارد که این دانش آموزان در امتدا شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس گام بر میدارند.
فرماندار قم، ایران در همه عرصه های مختلف از قبیل نظامی، علمی، اقتصادی، سیاسی و بسیاری دیگر از زمینه ها موفق  وپیشرو خواند و بیان نمود: همه موفقیت ها در زمینه های مختلف نشان از قدرت و صلابت مردم همیشه در صحنه و بیدار دارد.
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchwxnz.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما