سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 16413
به پاس درخشش در جام جهانی کوچک

باشگاه ماهان تندیس قم از کاپیتان تیم ملی فوتسال تجلیل کرد

قم نيوز : قم نیوز: باشگاه ماهان تندیس قم به پاس حضور موفق علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره قمی تیم ملی فوتسال در جام جهانی کوچک از وی تقدیر کرد.
باشگاه ماهان تندیس قم از کاپیتان تیم ملی فوتسال تجلیل کرد
به گزارش قم نیوز، علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره سابق تیم‌های فوتسال ارم کیش قم، فولاد ماهان سپاهان اصفهان و صبای قم است که در حال حاضر به عنوان یکی از فوتسالیست‌های لژیونر ایرانی در تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه بازی می‌کند.
 
این بازیکن توانمند و شاخص یک دهه اخیر فوتسال استان قم که به انواع و اقسام افتخارات و موفقیت‌ها در این رشته ورزشی دست یافته است در رقابت‌های فوتسال بین‌المللی جام گرند پریکس که با لقب جام جهانی کوچک در کشور برزیل برگزار شد، کاپیتانی تیم ملی فوتسال کشورمان را نیز بر عهده داشت.
 
حسن‌زاده در رقابت‌های جام جهانی کوچک چهره پرفروغی از خود به نمایش گذاشت و با اینکه پیش از اعزام به برزیل در بازی‌های تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه مصدوم شده بود و کمی آسیب‌دیدگی داشت اما توانست بازی‌های خوبی برای تیم ملی به نمایش بگذارد.
 
این بازیکن ملی‌پوش قمی که پیش از این با تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی کوچک به مقام نایب قهرمانی نیز دست یافته بود و در جام جهانی 2008 و همچنین 2012 نیز یکی از اعضای تیم ملی فوتسال کشورمان بود، در جام جهانی کوچک سال 2013 در کشور برزیل موفق به کسب مقام سوم شد.
 
ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با حضور دو فوتسالیست قمی یعنی علی اصغر حسن‌زاده عضو تیم نوریل نیکل روسیه و علیرضا وفایی عضو تیم فوتسال ماهان تندیس قم در جام جهانی کوچک حضور یافته و توانستند با کسب نتایج خوب در نهایت رتبه سوم را کسب کنند.
 
تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله مقدماتی این بازی‌ها با تیم ملی فوتسال آرژانتین به تساوی رسید، از سد تیم ملی فوتسال ژاپن گذشت و برابر تیم ملی فوتسال برزیل شکست خورد اما به عنوان تیم دوم بعد از برزیل جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.
 
ملی‌پوشان فوتسال در نیمه نهایی با بدشانسی برابر تیم ملی فوتسال روسیه تن به شکست دادند و با اینکه از راهیابی به دیدار نهایی بازماندند اما در دیدار رده بندی با نتیجه سنگین شش بر دو از سد تیم ملی پاراگوئه گذشت و به مقام سوم دست یافت.
 
به پاس این موفقیت ارزنده و دستاورد بزرگ و همچنین سال‌ها تلاش برای سربلندی فوتسال قم و کشورمان در میادین مختلف داخلی و برون مرزی، امیر جلالی باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم در اقدامی پسندیده از علی‌اصغر حسن‌زاده تجلیل و قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcexe8z.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما