سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 16414
مدیر عامل مخابرات قم خبر داد

رشد ۵۷ درصدی مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم از رشد ۵۷درصدی مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات نسبت به سال گذشته خبر داد.
رشد ۵۷ درصدی مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات در قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان قم، سید اسدالله دهناد با اشاره به افزایش چشمگیر پهنای باند در اختیار استان قم در یک‌سال گذشته اظهار کرد: افزایش پهنای باند در انتقال هر چه سریع داده ها و اطلاعات ایجاد شهر الکترونیکی و پرداخت‌های غیرحضوری بسیار موثر بوده و سبب رضایت مشترکان نیز شده است.
 
وی با اشاره به تسهیلات این شرکت برای واگذاری اینترنت پرسرعت مخابرات افزود:  اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان قم با سرویس های ویژه و خدمات استثنایی جهت قشرهای محقق و تحصیل کرده، طلاب حوزه علمیه و دانشجویان فراهم شده که برای دریافت این سرویس می‌توانند با شماره تلفن 2020 تماس حاصل کنند.
 
دهناد به رشد 46 درصدی پورت‌های منصوبه دیتا نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان قم هم اکنون به تعداد 31 هزار و 287 مشترک رسیده که نسبت به پایان سال گذشته 57درصد رشد داشته داست.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم سهم شرکت‌های PAP از تعداد مشترکان را 44 هزار و 357 مشترک عنوان کرد که این تعداد به نسبت سال گذشته 11درصد رشد داشته است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcfjjdy.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما