چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 1643
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد:

تجهیز تقاطع‌های پرترافیک شهر قم به سیستم کنترل هوشمند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تمام تقاطع‌های پرترافیک شهری تا پایان سال به سیستم هوشمند کنترل ترافیک مجهز می‌شوند.
تجهیز تقاطع‌های پرترافیک شهر قم به سیستم کنترل هوشمند
به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان امروز  با اشاره به اجرای طرح حمل و نقل ترافیکی در استان قم، اظهار کرد: تقاطع‌های معابر شهری استان با توجه به سیاست‌های اخیر شهرداری قم، به سیستم کنترل هوشمند ترافیکی مجهز می‌شوند.

وی افزود: سازمان حمل و نقل ترافیک به منظور هوشمندسازی و روان‌سازی بار ترافیکی، شش تقاطع پرترافیک استان را به این سیستم مجهز کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: در حال حاضر ۳۰ تقاطع پرحجم در استان وجود دارد که تقاطع خیابان هفت تیر و کیوانفر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال به عنوان یکی از پرترافیک‌ترین تقاطع‌های شهری بوده که به سیستم کنترل هوشمند ترافیکی مجهز شده است.

وی تصریح کرد: با مطالعات انجام گرفته توسط کارشناسان مرکز کنترل ترافیک در زمینه هوشمندسازی ترافیک شهری، تمام سیستم‌های کنترل ترافیک که به صورت اداری فعالیت می‌کنند، به این مرکز متصل بوده و کنترل می‌شوند.

اقبالیان با بیان اینکه اجرای این طرح در ۲۴ تقاطع شهری دیگر نیز در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: تمام تقاطع‌های پرترافیک شهری تا پایان سال به سیستم هوشمند کنترل ترافیک مجهز می‌شوند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.jdyiw6dvmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما