چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 16431
با اخذ مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات

نشریه «مدیریت در دانشگاه اسلامی» به جمع نشریات قم پیوست

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: نشریه «مدیریت در دانشگاه اسلامی» با اخذ مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات به جمع نشریات قم پیوست.
نشریه «مدیریت در دانشگاه اسلامی» به جمع نشریات قم پیوست
 به گزارش قم نیوز، محمد خامه، امروز اظهار داشت: با توجه به درخواست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به عنوان صاحب امتیاز در خصوص صدور پروانه نشریه «مدیریت در دانشگاه اسلامی»، انتشار نشریه مذکور در جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات با مشخصات مربوطه مورد موافقت قرار گرفت و از تاریخ صدور مجوز با تاکید بر رعایت ماده 16 و سایر مقررات مندرج در قانون مطبوعات، انتشار نشریه مذکور بلامانع اعلام شد.
 
وی مدیر مسئول این نشریه را حبیب محمدنژادچاوشی اعلام کرد و افزود: نشریه «مدیریت در دانشگاه اسلامی» با ترتیب انتشار فصلنامه و روش پژوهشی به 2 زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌شود.
 
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان این‌که این نشریه در زمینه مدیریت اسلامی فعالیت خواهد کرد، اظهار داشت: این فصلنامه در قطع و اندازه وزیری به صورت مجله‌ای در گستره توزیع سراسر کشور در قم چاپ می‌شود.
 
وی در ادامه به درخواست تغییر گستره توزیع نشریه «رسائل» از «محلی» به «سراسری» اشاره کرد و گفت: این موضوع در جلسه مورخ 29 مهرماه هیئت محترم نظارت بر مطبوعات مطرح و با آن موافقت شد.
 
خامه‌یار همچنین از موافقت تغییر نام نشریه از «طلوع نور» به «پژوهشنامه نور حکمت» خبر داد و در ادامه اظهار داشت: نشریه «معرفت» نیز درخواست افزایش زبان انگلیسی به زبان مصوب را داشت که این موضوع نیز در جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات مطرح و با آن موافقت شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdceze8z.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما