شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 16490
در پایان رقابت تیم‌های هشت‌گانه

ماهان تندیس قهرمان فوتسال نوجوانان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات فوتسال نوجوانان باشگاه‌های استان قم با قهرمانی تیم ماهان تندیس به پایان رسید.
ماهان تندیس قهرمان فوتسال نوجوانان قم شد
به گزارش قم نیوز، در پایان رقابت‌های فوتسال لیگ نوجوانان باشگاه‌های قم تیم فوتسال ماهان تندیس با کسب 7 پیروزی و بدون شکست بر جایگاه نخست قرار گرفت.
 
پس از تیم فوتسال ماهان تندیس ،  تیم های پارسا و ارم کیش به عناوین دوم و سوم دست یافتند و تیم شهید رییس کرمی نیز در انتهای جدول قرار گرفت.
 
این مسابقات به صورت دوره‌ای و تک بازی با حضور تیم های میعاد ، شهید رییس کرمی، المپیاد، تائو ، انصار ، ماهان تندیس، ارم کیش و پارسا در سالن 2000  نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد که در پایان ماهان تندیس با 21 امتیاز اول شد و به نوعی قهرمانی خود را تکرار کرد.
 
فصل گذشته تیم فوتسال امید قهرمان این رقابت‌ها شده و این تیم پس از زیر پوشش قرار گرفتن توسط باشگاه ماهان تندیس با این نام در مسابقات حاضر شده بود.
 
ماهان تندیس در مسابقات خود با 41 گل زده بهترین خط حمله و با دریافت تنها 5 گل بهترین آمار دفاعی را بر جای گذاشت ضمن این که وحید حاج اسماعیل‌زاده از این تیم بهترین گلزن مسابقات شد.
 
ترکیب ماهان تندیس را در این مسابقات، سید حسین رضوی، امیرحسین صابر، وحید حاج اسماعیل‌زاده، سید مصطفی ساجدی، صالح هنر بخش،محمدجعفر دهقان، محمدحسن صفا، سید مسعود حسینی، مسعود تکیه‌ای معروف، مهدی سام، محمدمهدی رییس میرزایی، حمیدرضا آسوده، آکو محمدی، مصطفی علیمرادی و محسن میرصانع با هدایت محمد قاسمی و سرپرستی علی وفایی تشکیل دادند.
 
بدین ترتیب ماهان تندیس، نماینده قم در مسابقات فوتسال نوجوانان کشور خواهد بود و بهار آینده مسابقات خود را در لیگ فوتسال نوجوانان کشور آغاز می‌کند.
 
باشگاه ماهان تندیس قم در حال حاضر در لیگ برتر فوتسال بزرگسالان کشور و لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور فعالیت دارد و بدین ترتیب  در فوتسال پایه کشور  نیز تیمداری می‌کند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjyxev.uqemhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما