شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 16499
سرپرست تیم جوانان صبای قم:

قضاوت بازی مغرضانه بود/ لیاقت پیروزی داشتیم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت : قضاوت داور مسابقه صبای قم و خورشید قروه مغرضانه بود و تاکنون چنین قضاوت یک طرفه‌ای ندیده بودم.
قضاوت بازی مغرضانه بود/ لیاقت پیروزی داشتیم
به گزارش قم نیوز هادی گائینی، تیم جوانان صبای قم را شایسته پیروزی در مسابقه با خورشید قروه در لیگ دسته اول جوانان کشور دانست و اظهار کرد : بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و کادر فنی از عملکرد فنی تیم کاملاً رضایت داشتند اما متاسفانه قضاوت ضعیف داور مسابقه بر نتیجه نهایی اثرگذار بود.
 
وی گفت: داور مسابقه در چندین صحنه تصمیماتی به عکس و ضد ما گرفت و گل سالم ما را در نیمه نخست نادیده گرفت و حتی در نیمه دوم زمانی که کاپیتان تیم ما در حال صحبت با وی بود، به او کارت زرد دوم را نشان داد و او را از زمین مسابقه اخراج کرد.
 
گائینی با انتقاد از میزبانی تیم خورشید قروه و بی‌توجهی نماینده فدراسیون فوتبال گفت: تعداد زیادی از تماشاگران در داخل محدوده زمین حضور داشتند و کسی نبود که آن ها را به بیرون از زمین هدایت کند تا امنیت و تمرکز تیم ما برقرار شود و حتی داوران و نماینده فدراسیون نسبت به این مسئله بی‌تفاوتی نشان دادند.
 
قائم‌مقام تیم های پایه باشگاه صبا افزود: ما در قم هرگاه که میزبان هستیم می‌کوشیم تا بهترین میزبانی را انجام دهیم و تیم حریف با خاطره‌ای خوش قم را ترک کند اما متاسفانه در برخی شهرهای کشور، تیم‌ها به دنبال استفاده از هر ابزاری برای پیروزی هستند اما هدف هیچ‌گاه وسیله را توجیه نمی‌کند و باید جوانمردانه و در شرایط مساوی رقابت کرد.
 
هادی گائینی درباره وضعیت فعلی تیم جوانان صبای قم گفت: گرچه در دو بازی شکست‌خورده‌ایم اما چیزی از ارزش های تیم جوانان صبای قم کم نمی‌شود زیرا در هر دو مسابقه بازی خوبی ارائه داده‌ایم و به تدریج پیشرفت کرده و نتایج خوبی می‌گیریم چنان که هنوز فرصت زیادی تا پایان رقابت ها باقی است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdci35az.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما