شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 16507
مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی قم:

۱۲۰ خانه قرآنی در شهر قم فعالیت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی قم گفت: در حال حاضر ۱۲۰ خانه قرآنی شهری در قم حال فعالیت هستند که این خانه ها فعالیت اجرایی دارند اما در مقایسه با موسسات قرآنی از نظر برنامه محدود تر هستند.
۱۲۰ خانه قرآنی در شهر قم فعالیت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید جواد عظیمی، درباره فعالیت های دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی در ماه محرم اظهار کرد: درالقرآن کریم در خصوص امر تبلیغ درباره امر به معروف و نهی از منکر وظیفه سازمانی بر عهده ندارد اما در این راه نیز گام بر می دارد.
 
مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی افزود: این سازمان بر اساس وظیفه عرفی و شرعی که دارد در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با انتشار فصلنامه و بروشور در این راه فعالیت می کند.
 
وی خاطرنشان کرد: در این هفته که به نام امر به معروف و نهی از منکر نام گرفته است باید در پی رفع ایرادها در این زمینه باشیم و نقاط قوت خود را تقویت کنیم.
 
حجت الاسلام عظیمی در خصوص تعداد موسسات قرآنی استان تصریح کرد: در قم 30 مرکز قرآنی در حال فعالیت هستند.
 
مسئول دارالقرآن اکریم سازمان تبلیغات گفت: در حال حاضر 120 خانه قرآنی شهری در قم حال فعالیت هستند که این خانه ها فعالیت اجرایی دارند اما در مقایسه با موسسات قرآنی از نظر برنامه محدود تر هستند.
 
وی گفت: در سطح روستایی نیز 25 خانه قرآنی در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdciywaz.t1aqu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما