يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 16528
مدیر درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم:

ایستگاه‌های صلواتی درمانی تاسوعا و عاشورا پذیرای مردم قم هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم گفت: ایستگاه های صلواتی درمانی در قم در روزهای تاسوعا و عاشورا مردم قم را ویزیت می کنند.
ایستگاه‌های صلواتی درمانی تاسوعا و عاشورا پذیرای مردم قم هستند
به گزارش قم نیوز، سید محمد حسن طاهایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی در قم اظهار کرد: ایستگاه‌های صلواتی 16 سال است که در روزهای تاسوعا و عاشورا فعالیت پزشکی خود را آغاز کرده و این کار را ادامه می دهند.
 
مدیر درمانگاه سیدالشهدا با بیان اینکه هدف از ایجاد این ایستگاه ترویج فرهنگ عاشورایی و فرهنگ  از خود گذشتگی است بیان کرد: ایستگاه های صلواتی با همکاری افراد خیر و رزمندگان دفاع مقدس دایر شده است.
 
وی عنوان کرد: سه ایستگاه پزشکی صلواتی در مسیر عوارضی اتوبان قم -تهران، دبیرستان دین و دانش و مدرسه امیر کبیر برپا می شود.
 
طاهایی با بیان اینکه این ایستگاه ها از ساعت 8 صبح روز تاسوعا تا 19:30 روز عاشورا شروع به فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: در صورت اینکه مراجعه کنندگان تا پایان این ساعت نیز به درمانگاه های صلواتی مراجعه کنند ویزیت خواهند شد.
 
مدیر درمانگاه سیدالشهدا گفت: پزشکان این درمانگاه ها شامل پزشکان داخلی، اطفال، پوست، زنان و زایمان، تغذیه و چشم خواهند بود.
 
طاهایی افزود: در تهیه دارو به مشکلی برنخورده ایم و دارو برای مراجعه کنندگان نیازمندی که قادر به تهیه دارو نیستند تهیه و به حد نیاز موجود است.
 
مدیر درمانگاه سیدالشهدا گفت: در دو ایستگاه دبیرستان دین و دانش و مدرسه امیر کبیر مراجعه کنندگان می توانند آزمایش دیابت بدهند که قند خونشان گرفته می شود.
 
وی عنوان کرد: سال گذشته بالغ بر پنج هزار مراجعه کننده در درمانگاه های صلواتی ویزیت شده اند و به مراجعه کنندگان نیازمند حدود یک میلیون تومان پرداخت می شود تا بتوانند بیماری خود را کامل درمان کنند.
 
طاهایی با اشاره به اینکه در ایستگاه  صلواتی عوارضی اتوبان قم- تهران ایستگاه های فرهنگی هم برپا است بیان کرد: ایستگاه نقاشی با موضوع عاشورایی آماده  حضور کودکان است تا نقاشی های خود را با این موضوع طراحی کنند و در نمایشگاهی که در همان مکان برپا است این نقاشی ها نصب می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: نماز جماعت ظهر عاشورا نیز با حضور مراجعه کنندگان و پزشکان در ایستگاه ها برپا خواهد شد و تعداد پزشکان حاضر 35 نفر است که تعدادی از آن ها از تهران برای این برنامه می آیند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcbwsb8.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما