پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 16464
الهی به مهر خبر داد:

اهدای 20 هزار واحد خون طی هفت ماهه اول امسال در قم

قم نيوز : قم نیوز:‌ مدیرکل انتقال خون استان قم با بیان این که استان در تامین خون و فراورده های خونی مورد نیاز بیماران با مشکلی رو به رو نیست، گفت: اهداکنندگان خون در قم طی هفت ماهه نخست امسال 20 هزار واحد خون اهدا کردند.
اهدای 20 هزار واحد خون طی هفت ماهه اول امسال در قم
به گزارش قم نیوز، دکتر علی الهی با اشاره به آمار ذخایر خونی استان قم اظهار داشت: به حمدالله استان قم تاکنون در تامین خون و فراورده های خونی مورد نیاز بیماران استان موفق عمل کرده است و این را موهون اهداکنندگان عزیز و حضور مستمر آنان در پایگاه های انتقال خون هستیم.
 
وی در ادامه از اهدای 20 هزار واحد خون طی هفت ماهه اول امسال در قم خبر داد و تصریح کرد: این میزان نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته و برای افزایش این آمار نیز تاکنون ضرورتی احساس نشده است چرا که میزان اهدای خون با مصارف استان هماهنگ است.
 
ذخایر خونی استان قم به استان های تهران و خوزستان نیز ارسال می شود
 
مدیرکل انتقال خون استان قم یادآور شد: ذخایر خونی استان قم به گونه‌ای است که علاوه بر تامین نیاز استان به سایر استان‌ها از جمله تهران و خوزستان نیز ارسال می‌شود.
 
اهدای خون در ماه محرم تنها به روزهای تاسوعا و عاشورا موکول نشود
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهدای مستمر خون تاکید کرد و گفت: از اهداکنندگان خون درخواست می شود تا اهدای خون در ماه محرم را به روزهای تاسوعا و عاشورا موکول نکنند چرا نیاز به خون و فراورده های خونی همیشگی و به صورت روزانه است، همچنین موکول کردن این کار به روزهای خاص موجب ازدحام جمعیت و بروز مشکلاتی می شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcayyn6.49nii15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما