دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 16555
در رده‌های سنی امید و بزرگسالان

نمایندگان قم در لیگ‌های منطقه‌ای فوتسال کشور به میدان می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: نمایندگان قم در مسابقات لیگ‌های منطقه‌ای فوتسال باشگاه‌های کشور برای راهیابی به دسته بالاتر با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
نمایندگان قم در لیگ‌های منطقه‌ای فوتسال کشور به میدان می‌روند
به گزارش قم نیوز، در حالی که هم‌اکنون تیم فوتسال ماهان تندیس به عنوان نماینده قم در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارد، بر خلاف ادوار گذشته دیگر خبری از فوتسال قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نیست و قمی‌ها باید بخت خود برای حضور در دسته‌های بالاتر را در لیگ‌های منطقه‌ای کشور مورد آزمایش قرار بدهند.
 
پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شرکت 14 تیم از شهریور ماه آغاز شده است و با جدال مدعیان در 26 هفته رقابت نزدیک و تنگاتنگ تا اسفند ماه ادامه می‌یابد در حالی که تیم فوتسال ماهان تندیس به عنوان نماینده قم در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده است.
 
بر همین اساس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برنامه زمان‌بندی رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی مختلف و دسته‌های گوناگون آن در سال‌جاری را اعلام کرد و نمایندگان قم در در رده‌های سنی امید و بزرگسالان لیگ‌های منطقه‌ای فوتسال کشور به میدان می‌روند.
 
این در حالی است که قم یکی از استان‌های فوتسال‌خیز کشور است که تقریبا در تمام سطوح سنی و رده‌های مختلف لیگ‌های فوتسال باشگاهی در کشور دارای نماینده است و تلاش متولیان این رشته این است که با برنامه‌ریزی اصولی و منسجم، قم در سال جاری نیز تیم‌های توانمندی در لیگ‌های کشور داشته باشد.
 
زمان‌بندی رقابت‌های فوتسال باشگاهی کشور در سال جاری در حالی مشخص شده است که بر اساس اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به هیئت‌های استان‌ها، نخستین رویداد پیش روی فوتسال در رده باشگاهی، فصل جدید مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتسال در رده‌های سنی امید و بزرگسالان باشگاه‌های کشور خواهد بود.
 
با توجه به افزایش درخواست‌ها برای شرکت در مسابقات لیگ کشور از سوی استان‌های مختلف، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتسال باشگاه‌های کشور را برگزار می‌کند که این مهم سبب شده تا فوتسال نیز همانند فوتبال در نقاط مختلف کشور رشد و توسعه پیدا کند.
 
بر این اساس فصل جدید رقابت‌های لیگ منطقه‌ای رده سنی امید فوتسال باشگاه‌های کشور از دی ماه آغاز می‌شود در حالی که تیم‌های حاضر در لیگ امید فوتسال کشور با انجام قرعه کشی این لیگ در روز چهاردهم دی ماه حریفان خود را خواهند شناخت، ضمن اینکه لیگ منطقه‌ای رده سنی بزرگسالان نیز در هشت گروه به انجام می‌رسد و قرعه کشی آن در روز سی‌ام آذر ماه انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbssb8.rhb0spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما