سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : 16579
مدیر فنی تیم ماهان تندیس قم:

دیگر به تیم ملی بازیکن نمی‌دهیم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: دیگر به تیم ملی فوتسال بازیکن نمی‌دهیم.
دیگر به تیم ملی بازیکن نمی‌دهیم
به گزارش قم نیوز، حسین شمس، با ابراز نارضایتی از عملکرد تیم فوتسال ماهان تندیس اظهار کرد: در بازی با گیتی پسند خوب کار کردیم و اسیر اشتباهات فردی و بدشانسی شدیم اما عملکرد تیم ما تا این جای فصل مطلوب نیست اما به تدریج بهتر می‌شویم و به جمع تیم‌های بالای جدول باز می‌گردیم.
 
وی با انتقاد از کمیته فوتسال گفت: برخورد کمیته فوتسال با تیم‌های مختلف تبعیض‌آمیز است و به همه تیم ها نگاه یکسانی نمی‌شود و چرا یک باشگاه از در اختیار گذاشتن بازیکنانش برای تیم ملی امتناع می‌کند و آب هم از آب تکان نمی‌خورد.
 
شمس تصریح کرد: باشگاه گیتی پسند برای مسابقات مهمی مثل گرند پریکس برزیل به تیم ملی بازیکنان نداد و به جای آن به سراغ بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان رفت اما کمیته فوتسال و کمیته انضباطی با این باشگاه برخورد نکردد و چشمشان را به روی تخلف محرز این باشگاه بست.
 
سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ابراز کرد: ما علیرضا وفایی را سالم و سرحال به تیم ملی دادیم و او را مصدوم و خسته تحویل گرفتیم اما باشگاه گیتی پسند چند بازیکن اصلی تیم ملی را در اختیار تیم ملی نگذاشت و فدراسیون هم با این تیم مهربانانه برخورد می‌کند.
 
مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس افزود: اگر بازیکن دادن و کمک کردن به تیم ملی ضد ارزش است از این به بعد ما هم به تیم ملی فوتسال بازیکن نمی‌دهیم تا ارزشمند باشیم و مثل یک باشگاه باارزش با ما برخورد شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdchwmnz.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما