دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 16625
سرمربی تیم نوجوانان صبای قم:

مسابقات میان هفته به تحصیل بازیکنان پایه کشور لطمه می‌زند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم نوجوانان صبای قم گفت: برگزاری مسابقات در میان هفته به درس و تحصیل بازیکنان لیگ‌های پایه کشور لطمه می زند.
مسابقات میان هفته به تحصیل بازیکنان پایه کشور لطمه می‌زند
به گزارش قم نیوز، عباس رحمانی، با ابراز رضایت از روند رو به رشد تیم نوجوانان صبای قم در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور اظهار کرد: پس از چند بازی که در خط دفاعی ضعف داشتیم توانستیم در بازی با متین بابل دروازه‌مان را بسته نگه‌ داریم و امیدواریم به تدریج مشکل گلزنی تیم مان را حل کنید.
 
وی تصریح کرد: پس از تساوی بدون گل با متین بابل در قم، در تمرینات به طور ویژه روی گلزنی کار کرده‌ایم و با ادامه این روند، به مرور مشکل گلزنی تیم را حل می‌کنیم و تعداد گل‌هایمان را افزایش می‌دهیم.
 
رحمانی افزود: با توجه به نزدیکی نیم‌فصل و زمان نقل و انتقالات فرصت خوبی داریم که تیم را بازسازی کنیم و با جذب چند بازیکن طراز اول نقاط ضعف را برطرف کنیم تا در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.
 
سرمربی نوجوانان صبا در مورد بازی با تیم پدیده ساری بیان کرد: تیم پدیده ساری تیم سوم جدول رده‌بندی است و می‌دانیم که بازی دشواری در پیش داریم اما این به معنی نیست که از پیش بازنده باشیم.
 
این پیشکسوت فوتبال قم خاطرنشان کرد: در مسابقه با پدیده با هدف کسب پیروزی به میدان می‌رویم اما کسب حداقل امتیاز هم در این مسابقه مطلوب است و به ما کمک می‌کند تا از شکست‌های مکرر فاصله بگیریم و تیم هم روحیه خود را بازیابی کند.
 
وی با انتقاد از فدراسیون فوتبال درباره زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر نوجوانان گفت: وقتی یک مسابقه در بین هفته برنامه‌ریزی می‌شود، بازیکنان را که اغلب دانش‌آموز هستند با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌کند زیرا بازیکنان تیم میهمان علاوه بر روز مسابقه، روز قبل و روز بعد از مسابقه را هم از دست می‌دهند و از حضور در مدارس باز می مانند.
 
رحمانی به وضعیت جدول رده‌بندی اشاره و ابراز کرد: تیم‌های مقاومت نفت تهران، شموشک گلستان و پدیده ساری سه تیم اول جدول هستند و ما امیدواریم با کسب نتایج مناسب در دو بازی انتهایی نیم‌فصل اول بتوانیم خود را از انتهای جدول جدا کرده و به نیمه جدول برسانیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjimev.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما