پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 1664
نماینده ولی فقیه در سپاه قم:

راه شهدا همان راه امیر المومنین(ع) است

قم نيوز : قم نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: شهدا جانشان را برای اعتلای اسلام فدا کردند که این همان راه امیرالمومنین(ع) است.
راه شهدا همان راه امیر المومنین(ع) است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدحسن اکبری شب گذشته در حاشیه دیدار با مادر شهیدان زین‌الدین با اشاره به برگزاری یادواره شهید زین‌الدین و شش هزار شهید استان قم، اظهار کرد: امروز پرداختن به شهدا، پرداختن به اصل دین و اسلام است، هر چه بیشتر این برنامه ها ترویج شود، اسلام ترویج شده است.

وی با بیان اینکه دیدار خانواده شهدا همیشه مایه دلگرمی مسئولین بوده است، تاکید کرد: این دعای خانواده شهدا است که زمینه را برای رشد ملت ایران فراهم کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) ادامه داد: امروز جوانانی که در مسیر حق رفتند و جانشان را برای اعتلای کلمه حق فدا کردند، مورد تاسی بسیاری از جوانان و علاقمندان ایثار و شهادت قرار گرفته­ اند.

وی گفت: جز ایمان و اعتقاد راسخ به دین و ارزش­های دینی هیچ چیز دیگر نمی­ تواند یک شهید را به آن جایگاه والا برساند که رهبری بسیاری از اعضا جامعه را به عهده بگیرد.

اکبری اظهار داشت: خداوند به برکت خون شهیدان فرصتی مانند جمهوری اسلامی را به ما ارزانی داشته که در واقع امتحانی است که باید تلاش کنیم از آن سربلند بیرون بیاییم.

وی تاکید کرد: اگر برای شهیدی یادواره ه­ایی گرفته می­ شود این برای نیاز ماست، در غیر اینصورت شهدا در نزد پروردگارشان در بهترین نعمات به سر می­ برند و نیازی به یاد آوری ما ندارند.

وی با اشاره به مقارن شدن ایام دهه ولایت و سالروز شهادت شهید زین الدین افزود: راز آفرینش این عالم و معیار شناخت مومن، امیر المومنین(ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب ادامه داد: شهدای که جانشان را برای اعتلای اسلام فدا کردند؛ به خاطر مسیری بود که در زندگی انتخاب کردند که این راه راهی جز خط امیرالمونین(ع) نیست.

وی همچنن در پایان سخنانش از پدر شهیدان زین الدین یاد کرد و افزود: وی آنچنان در صحنه دفاع از ولایت همراه با معرفت و بینش عمیق حرکت می‌کرد که ما در مقابل ایشان احساس ضعف می‌کردیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.qazct1aq5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما