پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 7249

دیدار با خانواده سبب حفظ یاد شهدا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: حفظ یاد و خاطره شهدا بدون دیدار و سرکشی از خانواده آنان محقق نمی‌شود.
دیدار با خانواده سبب حفظ یاد شهدا می‌شود
به گزارش قم نیوز، رضا حافظی در دیدار پدر شهیدان احمد، محمود و هادی وکیلی ناطق با بیان اینکه سرکشی و دیدار از خانواده شهدا وظیفه همه مسوولان به‌ویژه مسوولان نهادهای انقلابی و مذهبی است، اظهار کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت به حساب می‌آیند و نقش ارزنده‌ای در حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب دارند و قطعا الگو و نمونه برای دیگر خانواده‌ها هستند.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) بیان کرد: حفظ یاد و خاطره شهدا بدون دیدار و سرکشی از خانواده آنان محقق نمی‌شود، زیرا شهدا در همین خانواده‌ها رشد و نمو داشته‌اند و قطعا پدر و مادرشان در تعیین مسیر حرکت آنان اثرگذار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها در دوران پس از جنگ به دنبال از بین بردن نام و یاد شهدا بودند، افزود: این افتخار برای لشکر همیشه پیروز علی بن ابیطالب(ع) به عنوان برگزار کننده نخستین یادواره شهدا در ایران اسلامی در تاریخ انقلاب باقی ماند و الگو و نمونه‌ای برای دیگر استان‌ها شد که برای حفظ یاد و خاطره شهدا تلاش کنند.

حافظی همچنین به برگزاری یادواره سرداران و شش هزار شهید استان قم اشاره کرد و گفت: آنچه که این روزها از سوی سپاه علی بن ابیطالب(ع) در خصوص سرکشی و دیدار از خانواده‌های شهدا در حال انجام است، در راستای اجرای طرح مهر ولایت و همچنین از برنامه‌های جانبی یادواره سرداران و شش هزار شهیدان استان قم است.

وی بهره‌مندی از سخنان پدران و مادران شهدا، ثبت خاطرات آنان و همچنین بررسی مشکلات و مسائل آنان از جمله اهداف این سرکشی و دیدارها عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.o052yt0xna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما