چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : 6171

ایمان و اقتدار شاخصه مهم ارتش است

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) ایمان و اقتدار را از مهم‌ترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست.
ایمان و اقتدار شاخصه مهم ارتش است
به گزارش قم نیوز، جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) به همراه معاون اجرایی و مسوول روابط عمومی سپاه استان قم به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی، با فرمانده ارشد آجا در پادگان منظریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

رضا حافظی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، مقتدر، با ایمان و با صلابت بوده و همواره آماده مقابله با هر گونه تهدید است.

وی افزود: سپاه و ارتش بازوان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند که قطعا با اتکا به توان و تجهیزات خود با همکاری و هماهنگی در مقابله با دشمنان خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه ارتشیان غیور و ولایت‌مدار، مظهر اراده و استحکام ملت ایران هستند، اظهار داشت: تداوم روح وحدت و یکپارچگی بین نیروهای مسلح به‌ویژه بین ارتش و سپاه، ارتقای توان بازدارندگی و روند رو به پیشرفت اقتدار دفاعی کشور را تحکیم کرده و توسعه خواهد بخشید.

خورشیدی فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در استان قم و فرمانده پادگان منظریه نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور جانشین فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب (ع) و دیگر فرماندهان و مدیران، گزارشی از وضعیت پادگان و جایگاه و نقش آن بیان کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.u93rak9qqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما