سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 16665
دیروز انجام شد

بازدید شهردار قم از روند اجرای پروژه صحن حضرت زهرا(س) در نجف

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با حضور در نجف اشرف از روند احداث پروژه صحن حضرت زهرا(س) در جوار حرم امیرالمومنین(ع) بازدید کرد.
بازدید شهردار قم از روند اجرای پروژه صحن حضرت زهرا(س) در نجف
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری که به کشور عراق سفر کرده است، امروز در شهر نجف حاضر شد و ضمن زیارت بارگاه نورانی امیرالمومنین علی(ع) از پروژه‌های عمرانی این آستان بازدید کرد.
 
در این بازدید شهردار قم بر سر پروژه احداث صحن حضرت زهرا(س) حاضر و از نزدیک با روند احداث آن آشنا شد.
 
این صحن در جوار مضجع نورانی حضرت علی(ع) در حال احداث است که 218 هزار متر مربع وسعت دارد و طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار شده تا تمام استان‌ها در ساخت آن مشارکت داشته باشند.
 
احداث 200 متر مربع از این صحن توسط قم صورت می‌گیرد که تا پایان سال باید احداث و به مجموعه حرم مطهر حضرت علی(ع) افزوده شود.
 
محمد دلبری شهردار قم در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای پروژه ساخت صحن حضرت زهرا(س) گفت: اقدامات بسیار خوبی در این زمینه در حال شکل گیری است که باید با تسریع بیشتر در اجرای این پروژه کوشید.
 
وی بیان داشت: شهرداری قم آمادگی دارد تا در روند اجرای این پروژه کمک کند و با توجه به مجهز شدن شهرداری قم به دستگاه تولید جداول به نظر می‌رسد در این بخش هم می‌تواند کمک شایانی داشته باشد.
 
شهردار قم تصریح کرد: ساخت این صحن افتخاری برای شیعیان است که موجب می‌شود نام حضرت زهرا(س) در کنار حرم مطهر حضرت علی(ع) قرار گیرد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdk90f.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما