سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 16672
رئیس شورای شهر قم:

زندگی مدرن سبب دوری شهروندان از فضای سبز شده است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: زندگی مدرن و خانه‌های کوچک باعث شده تا در خانه‌های مردم درختی نباشد و از همین رو اهمیت فعالیت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز دو چندان شده است.
زندگی مدرن سبب دوری شهروندان از فضای سبز شده است
به گزارش قم نیوز، بیست و یکمین نشست تخصصی مدیران عامل سازمان پارک ها و فضای سبز کلان‌شهرهای کشور با حضور جمعی از مدیران عامل سازمان پارک ها و فضای سبز کلانشهرهای کشور صبح امروز در سالن همایشات هتل خورشید در قم آغاز شد.
 
حجت الاسلام سید محمد آتش زر، در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم اظهار کرد: فعالیت در شهرداری ها یک نوع عبادت محسوب می شود.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: خداوند بزرگ به کارکنان سازمان پارک‌ها و فضای سبز عنایت کرده که در این سازمان فعالیت می کنند زیرا که بهشت خداوند شامل درخت‌ها و دریاهاست و شما در روی زمین درخت می‌کارید که مورد استفاده تمام مردم است.
 
وی با اشاره به اینکه فعالیت کارکنان سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم بیشتر از سایر شهرهای کشور است خاطر نشان کرد: کارکنان سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم تنها برای شهروندان قمی فعالیت نمی‌کنند آنها برای زائران کریمه اهل بیت(س) هم فعالیت کرده و شهر قم را با کاشت درخت و فضای سبز زیبا تر می‌سازند.
 
آتش زر عنوان کرد: مردم به سمت زندگی مدرن قدم گذاشته اند و در خانه‌های کوچکی زندگی می‌کنند که دیگر در خانه‌هایشان درختی نیست، از همین رو فعالیت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز دو چندان شده و باید برای تعالی روح شهروندان فضای سبز بیشتری در شهر دیده شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcb50b8.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما