چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 16714
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کلانشهر قم تاکید کرد:

طراحی و اجرای بانک اطلاعاتی مرکزی و جامع فضای سبز نقاط شهری

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: طراحی و اجرای بانک اطلاعاتی مرکزی و جامع فضای سبز نقاط شهری از جمله مباحثی است که باید در اولویت تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود.
طراحی و اجرای بانک اطلاعاتی مرکزی و جامع فضای سبز نقاط شهری
به گزارش قم نیوز، حسین رضایی‌نسب با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نشست تخصصی مدیران عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کلانشهرهای کشور در قم اظهار داشت: با توجه به اینکه این نخستین نشست در قم است امیدواریم بتوانیم از فرصت تبادل نظر با سازمان‌های فضای سبز شهرهای بزرگ نهایت استفاده را داشته باشیم.
وی افزود: بررسی توسعه فضای سبز شهری یکی از اولویت‌های نشست بیست و یکم است و علاوه بر این نحوه واگذاری‌ها به بخش خصوصی در راستای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی هم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه حفظ و نگهداری فضای سبز توسط بخش خصوصی اهمیت ویژه‌ای دارد عنوان داشت: در این میان نحوه واگذاری و صورت‌حساب‌های مربوطه باید با دقت ویژه‌ای مورد ارزیابی قرار گیرد تا در اجرا با مشکلی مواجه نشویم.
وی ادامه داد: توسعه فضاهای سبز جنگلی اطراف شهرها و بانک اطلاعاتی مرکزی و جامع فضای سبز مناطق شهری در هر نقطه از کشور از دیگر مباحثی هستند که در نشست بیست و یکم مورد توجه قرار گرفته‌اند.
رضایی‌نسب با بیان اینکه روز نخست نشست مدیران عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کلانشهرهای کشور در قم در فضایی بسیار مثبت برگزار شد خاطرنشان کرد: برنامه‌ها به صورت کاملا فشرده برگزار می‌شوند و سعی داریم از این فرصت نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کلانشهر قم تصریح کرد: کارگاه‌های تخصصی از دیگر بخش‌های این نشست هستند که با استقبال مهمانان هم مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdci5yaz.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما