چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 16697
معاون برنامه‌ریزی استاندار قم خبر داد

برگزاری همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از برگزاری «نخستین همایش بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در اردیبهشت‌ماه سال آینده در قم خبر داد.
برگزاری همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات استان قم، سید رضا دهناد در نشست هماهنگی «نخستین همایش بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه گذاری» که با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم و جمعی از مدیران دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در شرکت مخابرات استان قم برگزار شد، گفت: زیرساخت‌های خوب و مناسب فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و استان قم ایجاد شده ولی میزان بهره‌گیری و بهره‌مندی از این زیرساخت‌ها نامناسب است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه فناوری اطلاعات و ارتباطات جامعیت دارد و مستقیماً بر رفاه مردم تاثیرگذار است باید از تمام زیرساخت‌ها استفاده مطلوب شود.
 
معاون برنامه‌ریزی استاندار قم ایجاد اشتغال را یکی دیگر از مزیت‌های بهره‌مندی از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات برشمرد و برپایی همایش بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات و سرمایه‌گذاری را در تحقق این هدف مهم دانست.
 
در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به زیرساخت‌های مناسب در شرکت مخابرات استان قم برای توسعه صنعت، فرهنگ و اقتصاد و گسترش روزافزون فناوری اطلاعات را در این بخش‌ها و تمامی زندگی بشر ضروری و اجتناب ناپذیر عنوان کرد و گفت: برای ورود هر بخشی لاجرم باید از شاخه اطلاعات و بسترIT عبور کرد.
 
گفتنی است، نخستین همایش بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری اردیبهشت‌ماه سال 93 برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciyqaz.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما