چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 16700

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز:‌ مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم روز چهارشنبه آغاز شد.
سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، سید محمد صالح‌نژاد، کارشناس قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در حاشیه افتتاح این مسابقات، گفت: در مرحله مقدماتی این مسابقات در مجموع 35 هزار نفر در سطح مدارس و روستاها و بخش‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند و برای مسابقات امروز دو هزار نفر برگزیده شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه در این مرحله دو هزار زن و مرد با هم رقابت می‌کنند ادامه داد: مسابقات این دوره با رقابت بانوان آغاز می‌شود و تا شنبه ادامه خواهد داشت و مسابقات برادران نیز از روز یکشنبه آغاز می‌شود و در مجموع این رقابت‌ها 11 روز تداوم دارد.
 
صالح‌نژاد محل برگزاری این مسابقات را امامزاده شاه سیدعلی عنوان و تصریح کرد: این مسابقات در دو گروه سنی بالا و پائین 16 سال و در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، مفاهیم، اذان و ابتهال برگزار خواهد شد.
 
کارشناس قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه برای برگزاری این مسابقات از داوران برجسته استان استفاده شده است اظهار کرد: خانم‌ها ادیب‌زاده، امینی، بنی فاطمی، عزت‌پژوه و فلکی داوری این رقابت‌ها را در بخش بانوان بر عهده دارند.
 
وی افزود: همچنین آقایان شعاعی، کسمایی، علیزاده، دهدشتی و نصراللهی داوری بخش برادران را عهده‌دار هستند.
 
صالح‌نژاد با اشاره به مرحله بعدی این مسابقات گقت: با توجه به تک شهر بودن استان قم، نفرات برگزیده این مرحله براساس نمرات اخذشده، نظر هیئت داوران و هیئت برگزاری مسابقات به مرحله استانی که 25 تا 30 آذر در قم برگزار می‌شود راه می‌یابند.
 
وی ادامه داد: همچنین پس از رقابت‌های استانی، در هر رشته دو نفر به عنوان برگزیده به رقابت‌های ملی اعزام خواهند شد.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdz50f.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما