قم نيوز : قم نیوز: دانشگاه علوم پزشکی تهران در تفاهم نامه ای مشترک با دانشگاه علوم پزشکی قم در تاسیس دوره Ph.D طب سنتی همکاری می کند.
تفاهم نامه همکاری دانشکده های طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی قم و تهران
به گزارش قم نیوز، در راستای نیل به اهداف آموزشی، پژوهشی و استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانایی های موجود علمی، پژوهشی و توسعه روابط فی مابین، این تفاهم نامه بین دانشکده های طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص تاسیس دوره دکتری Ph.D طب سنتی منعقد شد.
در این تفاهم نامه که به امضای دکتر اردکانی رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر کوهپائی معاون آموزشی دانشگاه و سرپرست دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی قم رسیده، آمده است دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه پذیرش و آموزش دانشجویان مقطع دکتری طب سنتی همکاری می کند.
در یکی از بندهای این تفاهم نامه توافق شده است دانشجویان طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی قم در صورت نیاز به گذراندن دوره های آموزشی عملی، برحسب توافق دو دانشگاه می توانند در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی قم یا تهران این دوره ها را سپری کنند.
بر اساس این تفاهم نامه اساتید دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص راهنمائی و مشاوره پایان نامه دانشجویان دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی قم همکاری لازم را خواهند داشت.
همچنین در صورت نیاز به استفاده از اساتید دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران این اساتید در زمینه تدریس دروس نظری به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با هماهنگی دانشکده مزبور و طبق برنامه ریزی موارد توافق با حضور در دانشگاه علوم پزشکی قم نسبت به تدریس اقدام خواهند نمود.
بر اساس این تفاهم نامه دانشجویان دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی قم مجاز خواهند بود در چارچوب ضوابط قانونی از امکانات آموزشی وکمک آموزشی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران از قبیل کتابخانه و آزمایشگاه استفاده کنند.
لازم به ذکر است، دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی قم با موافقت وزارت بهداشت و اخذ مجوز های لازم از بهمن امسال در مقطع دکتری دانشجو پذیرش می کند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb0zb8.rhb05piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما