پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : 16732
از بین ۶ تیم حاضر در مسابقات

پینگ‌پنگ بازان قمی به مقام پنجم لیگ برتر نوجوان رسیدند

قم نيوز : قم نیوز: نمایندگان تنیس روی میز قم در دور رفت مسابقات تنیس روی میز نوجوانان کشور به مقام پنجم دست یافتند.
پینگ‌پنگ بازان قمی به مقام پنجم لیگ برتر نوجوان رسیدند
به گزارش قم نیوز، دور رفت از مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز  نونهالان و نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در خانه پینگ‌پنگ شهر سنندج به پایان رسید و ورزشکاران قمی در پایان دور رفت نتوانستند عنوانی بهتر از پنجمی را به دست آورند.
 
در این  مسابقات تیم‌های پینگ‌پنگ پسران شهرداری سنندج، هیئت تنیس روی میز اصفهان، هیئت تنیس روی میز مرکزی، هیئت تنیس روی میز همدان، هیئت تنیس روی میز قم و نفت و گاز گچساران حضور داشتند و مسابقات خود را در خانه پینگ‌پنگ سنندج برگزار کردند.
 
دور رفت این مسابقات با مقام نخست  تیم هیئت پینگ‌پنگ اصفهان به پایان رسید و این تیم موفق شد  با کسب چهار پیروزی و یک شکست و کسب 9 امتیاز در صدر جدول بایستد و  تیم نفت و گاز گچساران با همین تعداد امتیاز و ست های برده کمتر به عنوان دوم رسید.
 
تیم هیئت تنیس روی میز قم در این رقابت ها در دو بازی برابر تیم‌های سنندج و اصفهان پیروز شد اما سایر مسابقات خود را با شکست به پایان برد تا در میان شش تیم حاضر در مسابقات، به عنوان پنجم دست یابد.
 
تیم‌های پینگ‌پنگ پسران هیئت همدان، هیئت مرکزی و هیئت قم نیز با دو پیروزی، سه شکست و کسب هفت امتیاز رتبه‌های سوم تا پنجم مسابقات را کسب کردند و تیم شهرداری سنندج نیز با کسب یک پیروزی و چهار باخت در انتهای جدول قرار گرفت.
 
تیم پسران هیئت تنیس روی میز قم در دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر کشور در مسابقه اول 5-3 تیم هیئت اصفهان را شکست داد تا کار را با پیروزی آغاز کند اما در مسابقه دوم خود در یک بازی سخت و نفس‌گیر مقابل هیئت مرکزی  5-4 شکست خورد.
 
تیم تنیس روی میز قم رد مسابقه سوم در  برابر تیم هیئت همدان حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 5-1 شکست سنگینی را تجربه کرد.
 
پینگ‌پنگ بازان قم در چهارمین مسابقه در برابر تیم نفت و گاز گچساران هم موفق عمل نکردند و 5-2 شکست خوردند و در نهایت با کسب پیروزی 5-3 برابر شهرداری سنندج به کار خود در این مسابقات پایان دادند.
 
تیم تنیس روی میز هیئت قم در مسابقات دور برگشت فرصت کسب نتایج بهتر و صعود در جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdciryaz.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما