پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 16756

کشف 2500000000 ريال سيم و کابل برق سرقتي در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان قم از دستگيري اعضاء 7 نفره باند سارقان سيم و کابل برق در استان خبر داد و گفت: در بازرسي از انبار متهمان 10 تن سيم و کابل برق به ارزش دو ميليارد و 500 ميليون ريال کشف شد.
کشف 2500000000 ريال سيم و کابل برق سرقتي در قم
به گزارش قم نیوز، سردار "کاظم مجتبايي" صبح امروز به تشريح جزييات خبر فوق پرداخت. 
به گفته وي در پي کسب خبري مبني بر سرقت 10تن سيم و کابل برق از يکي از کشتارگاه هاي صنعتي قم به ارزش دو ميليارد و 500 ميليون ريال ، با توجه به حساسيت موضوع شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار ماموران آگاهي استان قرار گرفت. 
فرمانده انتظامي استان قم در ادامه به حضور روساي ادارات سرقت ، عمليات ويژه ،‌اطلاعات جنايي و بازديد و اثر برداري توسط واحد بررسي صحنه جرم از محل سرقت اشاره کرد و گفت: بنابر نظر کارآگاهان مشخص شد سارقان با استفاده يک دستگاه خودرو کاميون بنز که در ساعت 2100 سرقت کرده بودند اين سرقت را انجام داده اند. 
مجتبايي افزود: با ثبت سرقت خودرو مذکور در سامانه سراسري پليس آگاهي ، تحقيقات دقيق و فني از تمامي افراد حاضر در کشتارگاه انجام شد. 
اين مقام مسئول اظهارداشت: درنهايت خودروي بنز در حالي که پس از تخليه بار در يک گاراژ در استان همجوار قم در حال خارج شدن بود توسط ماموران آگاهي آن استان شناسايي و خودرو متوقف مي شود. 
فرمانده انتظامي استان قم افزود: کارآگاهان با اخذ نيابت قضايي به استان مورد نظر عزيمت کرده که در اين رابطه 7 متهم مرتبط با موضوع پرونده دستگير و با کشف ده تن اموال مسروقه به استان قم منتقل شدند. 
سردار " مجتبايي" در خاتمه از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك مراتب را سريعاً به مركز فوريت هاي پليس 110 گزارش داده تا اقدامات لازم در اين زمينه صورت بگيرد. 
گفتني است ، متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي استان و در نهايت راهي زندان شدند. 

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcepf8z.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما