قم نيوز : قم نیوز: جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از کشف محموله بزرگ قاچاق به ارزشي بالغ بر يک ميليارد و صد ميليون ريال در استان خبر داد.
کشف محموله بزرگ قاچاق به ارزش 1100000000 ريال در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ "حميدرضا اسدي" صبح امروز به تشريح جزئيات خبر فوق پرداخت. 
به گفته وي ماموران آگاهي استان در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز حين کنترل خودروهاي عبوري در محور "سلفچگان – ساوه" به يک دستگاه خودرو نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند. 
اين مقام مسئول ادامه داد: پس از توقف خودرو ، راننده در مورد کالاي بارگيري شده اظهار مي دارد که خودرو خالي و به علت نقص فني به سمت استان تهران تغيير مسير داده ام. 
جانشين فرماندهي انتظامي استان افزود: ماموران سپس به بازرسي از خودرو و تانکر پرداخته و متوجه جاساز بسيار پيچيده در قسمت تانکر شدند ، راننده که در ابتدا منکر وجود جاساز در قسمت تانکر خودرو بود با برداشتن دريچه تانکر به ناچار لب به اعتراف گشود و اعلام کرد اقدام به جاسازي انواع مواد غذايي کرده است. 
اسدي گفت: پس از انتقال خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بازرسي از آن پنج هزار و 520 عدد قوطي نوشابه انرژي زا ، 20 هزار و 880 عدد صابون ، 150 هزار حلقه دي وي دي خام ، پنج هزار و 600 عدد چاي ، يک هزار و 795 قوطي کنسرو ، يک هزار و 430 عدد اسباب بازي و ... به ارزشي بالغ بر يک ميليارد و صد ميليون ريال کشف که در نهايت پرونده اي در اين رابطه تشکيل و به اداره گمرک ارسال شد. 

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbfgb8.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما