پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 16759
استاندار قم:

سهمیه‌بندی ایجاد شغل در هر استان ادامه یابد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: سهمیه‌بندی ایجاد اشتغال در هر استان زمینه‌ای بود که در دوره گذشته به وجود آمد و می‌توان همین روش را بر اساس آمایش سرزمینی ادامه داد.
سهمیه‌بندی ایجاد شغل در هر استان ادامه یابد
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی امروز در اختتامیه نهمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم و نخستین دوره مسابقات ترتیل قرآن و مفاهیم نهج البلاغه جامعه کار، تلاش و تعاون که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار کرد: اهتمام عملی به قرآن اهمیت بیشتری از قرائت لفظی آن دارد و مسابقات قرآنی هم باید همین هدف را دنبال کنند.
 
وی افزود: موضوعاتی که شرکت‌کنندگان در آن به رقابت می‌پردازند باید وارد زندگی عملی آنها شود تا بتوانیم از هدایت‌های قرآن در اداره جامعه بهره ببریم.
 
استاندار قم با بیان اینکه امروز نخبگان و برگزیدگان مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش کشور تجلیل خواهند شد گفت: محوریت این کار با قم بوده و در حقیقت شهر کریمه اهل بیت(ع) نیز این شایستگی را داشته است.
 
وی ادامه داد: توسعه زمینه‌های خدمت و ایجاد فضای خدمت طی هشت سال گذشته اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و سهمیه‌ای برای هر استان در زمینه کار و تلاش و کارگری مشخص شد تا زمینه رقابت بیشتر فراهم شود و این روش می‌تواند در دوره جدید هم در دستور کار قرار گیرد.
 
پیریایی با اشاره به اهمیت سهمیه‌بندی ایجاد کار و شغل در هر شهر و منطقه عنوان داشت: در این میان باید به طرح‌های آمایش سرزمینی توجه ویژه داشت تا ظرفیت‌های هر شهر و استان به خوبی مشخص باشند و بر همان اساس اشتغال ایجاد شود.
 
استاندار قم افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید فرموده‌اند نقاط قوت گذشته را ادامه داده و از نقاط ضعف بپرهیزید؛ این راهبرد باید از سوی همه دولتمردان و مدیران کشور مورد توجه قرار گرفته و مسیر پیشرفت طی شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchwqnz.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما