يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 16791
از سوی سرمربی اسپانیایی تیم ملی

فوتسالیست قمی برای مصاف با روسیه به تیم ملی دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: فوتسالیست مشهور قمی برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان با روسیه به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد.
فوتسالیست قمی برای مصاف با روسیه به تیم ملی دعوت شد
به گزارش قم نیوز، با توجه به اینکه در سال آینده میلادی تیم ملی فوتسال کشورمان باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور یابد از هم اکنون برنامه ریزی و هدف کادر فنی تیم ملی این است که ایران با قدرت آماده رویارویی با حریفان آسیایی خود شود.
 
به همین منظور با هماهنگی بین کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان، این تیم در مقاطع مختلف با برگزاری اردوهای آماده سازی و انجام بازی‌های تدارکاتی متنوع، خود را برای حضور موفق و پرقدرت در این رقابت‌ها آماده می‌کند.
 
علی اصغر حسن زاده ملی پوش مشهور قمی و کاپیتان تیم ملی در تورنمنت بین المللی برزیل نیز به اردوی جدید این تیم برای بازی با روسیه دعوت شده است.
 
با توجه به برنامه ریزی مطلوبی که برای آماده سازی تیم ملی فوتسال پیش بینی شده و همچنین حسابگری دقیقی که خسوس کاندلاس با سال‌ها تجربه در سطح اول فوتسال جهان دارد، پیشرفت تیم ملی فوتسال به خوبی قابل احساس و درک است و این تیم بعد از مقام سومی آسیا در سال 2012 به دنبال قهرمانی آسیا در سال 2014 است.
 
تیم ملی فوتسال از زمان آغاز کار خود با خسوس کاندلاس موفقیت‌های بسیار خوب و زیادی کسب کرده است و در ابتدا توانست عنوان نخست رقابت‌های فوتسال تورنمنت بین المللی فوتسال هانژو در کشور چین را با عبور از سد چین، روسیه و هلند از آن خود کند.
 
همچنین بعد از کسب موفقیت در تورنمنت بین المللی فوتسال هانژو چین، یک تیم قوی و مدعی در رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا حضور یافت و توانست در کشور کره جنوبی تیم‌های پرقدرتی همچون تایلند و ژاپن را شکست داده و بر سکوی قهرمانی بایستد.
 
بعد از این موفقیت‌ها، تیم ملی فوتسال در رقابت‌های بین المللی گرندپریکس در کشور برزیل به میدان رفت و در حالی که با تیم‌های مطرحی همچون برزیل و آرژانتین همگروه بود عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و برابر روسیه نیز فوتسالی بسیار خوب و حساب شده ارائه کرد.
 
حتی تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار رده بندی رقابت‌های بین المللی برزیل توانست تیم ملی پاراگوئه را با شش گل شکست بدهد در حالی که این تیم در دیدارهای فوتسال قهرمانی آمریکای جنوبی از سد برزیل گذشته بود و حریف چندان آسانی نبود و ایران موفق شد این تیم را برده و به مقام سوم مسابقات برزیل دست یابد.
 
بعد از موفقیت تیم ملی فوتسال در کسب عنوان سومی رقابت‌های جام جهانی کوچک در کشور برزیل، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال که به کشورش سفر کرده بود، روز دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه به کشور باز گشت و حالا با دعوت وی از بازیکنان مورد نظر، اردوی تیم ملی از چهارم آذر ماه آغاز خواهد شد.
 
اردوی تیم ملی فوتسال برای دیدارهای دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه بعد از بازی‌های هفته یازدهم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در روز یکشنبه سوم آذر، از دوشنبه چهارم آذر ماه آغاز خواهد شد در حالی که قرار است تیم ملی فوتسال روزهای یازدهم و دوازدهم آذر ماه دو بازی دوستانه با روس‌ها در شهر یزد برگزار کند.
 
به همین منظور بازیکنان شاخص شاغل در تیم‌های لیگ برتری و همچنین چند لژیونری که به نمایندگی از فوتسال کشورمان در کشور روسیه حضور دارند یعنی علی اصغر حسن زاده ملی پوش قمی، حسین طیبی و مصطفی نظری نیز به تیم ملی دعوت شده‌اند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdf50f.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما