دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 16805
با هدف بیان اهداف بلند عاشورا

نمایشگاه عاشورائیان در حرم حضرت معصومه(س) برپا شد

قم نيوز : قم نیوز: در ایام عزاداری حضرت سید‌الشهدا(ع) نمایشگاه عاشورائیان در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)برگزار شد.
نمایشگاه عاشورائیان در حرم حضرت معصومه(س) برپا شد
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، این نمایشگاه که با حضور مدیران و مسئولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برپا شد،‌ به مدت 15 روز در صحن جوادالائمه آستان مقدس قم در برابر بازدید زائران و مجاوران کریم اهل‌بیت می‌باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلیمن حسینی‌نژاد، رئیس حوزه تولیت حرم حضرت معصومه(س) در این باره اظهار کرد: نمایشگاه عاشورائیان بیانگر اهداف بلند عاشورا و اباعبدالله‌الحسین(ع) و فرهنگ عاشورائیان است.
 
وی افزود: افرادی که از این نمایشگاه بازدید داشته باشند، پیام‌های امام حسین(ع) و عاشورائیان را به طور وضوح می توانند از نزدیک مشاهده کنند با توضیحاتی که روایت‌گران دارند می‌توانند از این دریای معرفتی استفاده کنند.
 
رئیس حوزه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه  معصومه(س) تصریح کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی بسیار مؤثر در اطلاع‌رسانی اهداف و پیام‌های عاشورا به مردم و به ویژه نسل جوان جامعه است.
 
نمایشگاه عاشورائیان که از سوی آستان مقدس قم و با مشارکت ستاد بازسازی عتبات و عالیات، معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، جامعه ایمانی مشعر و روزنامه قدس برپا شده است و در نوبت صبح از ساعت 8 تا 12 و در نوبت عصر از ساعت 16 تا 21 بر روی علاقه‌مندان باز می‌باشد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjioev.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما