دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : 16806
شهردار منطقه یک قم خبر داد

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات از پنجم آذرماه به مدت 10 روز در بوستان هاشمی خبر داد.
برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اکبر قلیچ از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در بوستان‌های سطح منطقه یک قم خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و بومی و آشنایی شهروندان با صنایع‌دستی و همچنین توسعه و تعالی شهری برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی، سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان زیباسازی شهرداری قم برگزار می‌شود، یادآور شد: سازمان انتقال خون استان و جمعی از سرمایه‌گذاران و شرکت‌هایی که در این زمینه دارای مجوز فعالیت هستند در برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات مشارکت داشته‌اند.
 
شهردار منطقه یک قم هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج و توسعه فرهنگ اجتماعی و آشنایی شهروندان، زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت (ع) به این امر مهم عنوان کرد و ادامه داد: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات با اطلاع‌رسانی صورت گرفته، پنجم آذرماه با رعایت موازین شرعی و اخلاقی و با عرضه محصولات سنتی کشور و سوغات قم کار خود را آغاز می‌کند.
 
وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت 10 روز برای بازدید تمام علاقه‌مندان در بوستان هاشمی قم برپا خواهد بود، تاکید کرد: در این راستا مجوزهای لازم توسط بانیان و بنیانگذاران نمایشگاه از اداره بازرگانی و دیگر مراکز ذیصلاح اخذ شده است.
 
قلیچ با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که یکی از مناطق شهرداری اقدام به برپایی چنین نمایشگاهی می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم این نمایشگاه مطلع و سرفصلی برای برپایی نمایشگاه‌های این‌چنینی و آشنایی زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت (ع) با محصولات فرهنگی و صنایع‌دستی باشد.
 
وی همچنین آشنایی قشر جوان با صنایع‌دستی و ترغیب کارآفرینان ما به این موضوع را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد و گفت: انشاالله بتوانیم با این اقدام تاثیر کوچکی در توسعه فرهنگی شهری داشته باشیم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaian6.49niw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما