دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 16817
رییس شورای شهر قم:

موفقیت در مذاکرات، بیانگر مقاومت و حقانیت ملت ایران است

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهر قم، گفت: موفقیت در مذاکرات، بیانگر مقاومت و حقانیت ملت ایران در ده سال تلاش هسته ای است.
موفقیت در مذاکرات، بیانگر مقاومت و حقانیت ملت ایران است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدمحمد آتش زر روز یکشنبه، با ابراز خرسندی از نتایج مذاکرات هسته ای در ژنو گفت:انجام مذاکرات و نتیجه آن گامی بزرگ برای اثبات حقانیت و مقاومت ملت ایران در 10 سال گذشته می باشد.
 
وی با اشاره به مذاکرات در سالهای گذشته افزود: در مذاکرات اولیه با آقای سولانا عنوان شد که ایران باید 10 سال مذاکره کند تا 10 سانتریفیوژ داشته باشد اما امروز با عنایت خداوند 19 سانتریفیوژ در کشور می چرخد که حاصل زحمات و رهنمود های رهبر و مقاومت این ملت است.
 
وی تصریح کرد: مذاکره کنندگان در نهایت به حقوق ایران اعتراف کردند که نتیجه تلاش های تیم مذاکره کننده به ویژه آقایان ظریف و عراقچی می باشد که کار را به حقانیت ایران در فعالیت های هسته ای رساندند اما در این فرصت باید به دقت آن را رهبری کنیم تا در ماههای آینده دشمن نتواند حقوق ما را زیر پا گذارد .
 
حجت الاسلام آتش زر گفت:در عرصه دیپلماتیک باید بتوان بر تحریم ها فائق شویم تا مشکلات اقتصادی از میان برود از این رو باید برای اقتصادی بدون نفت تلاش کنیم تا بتوانیم در عرصه های بین المللی با اقتصادی شکوفا حضور داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد:دشمن اگر بداند که به دنبال حق و حقوقمان هستیم بیشتر به ما امتیاز می دهد اما اگر تسلیم باشیم تهدیدات و تحریم های خود را افزایش می دهد از این رو باید در راستای دستیابی به حق هسته ای خود بیش از گذشته در عرصه دیپلماسی تلاش کنیم.
 
رییس شورای اسلامی شهر قم با قدردانی از تیم مذاکره کننده در گفت و گوهای اخیر عنوان کرد:وقتی دکتر ظریف با حال نامساعد ساعتها به مذاکره می پردازد دنیا متوجه می شود که چه میزان به منافع کشور و ملت پایبند هستیم.
 
وی تصریح کرد: موفقیت ایران در مذاکرات بیانگر مقاومت ایران می باشد و ما حاصل تلاش ده ساله خود را در این مذاکرات به دست آوردیم.
 
انتهاي پیام/125
https://qomnews.ir/vdccm4qs.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما