يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 17021
همزمان با هفته پژوهش؛

جشنواره ونمايشگاه تجليل از پژوهشگران برگزيده استان قم برگزار مي شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه و مديريت منابع انساني استاندار قم از برگزاري جشنواره ونمايشگاه تجليل از پژوهشگران برگزيده استان قم همزمان با هفته پژوهش و فناوري خبر داد.
جشنواره ونمايشگاه تجليل از پژوهشگران برگزيده استان قم برگزار مي شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سعيد عين اللهي معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار قم در جلسه فوق العاده كارگروه پژوهش، فناوري و تحول اداري استان كه باحضور روسا، نمايندگان دانشگاه ها واعضاي كارگروه برگزار شد طي سخناني با اشاره به برنامه هاي استان در هفته پژوهش اظهار
كرد: امسال هم به مانند سنوات گذشته، ويژه برنامه هاي متنوعي به مناسبت اين هفته در استان قم برگزار مي شود.
وي با تاكيد بر لزوم تلاش جدي اعضاي كارگروه پژوهش در جهت برگزاري هر چه باشكوه تر برنامه هاي هفته پژوهش در قم، گفت: علاوه بر جشنواره و نمايشگاه استاني هفته پژوهش، در داخل دانشگاه ها و مراكز علمي و تحقيقاتي استان نيز برنامه هاي خوبي تدارك ديده شده است.
معاون استاندار قم تجليل از پژوهشگران برگزيده استان را يكي از برنامه هاي اصلي اين هفته عنوان و خاطرنشان كرد: دانشگاه ها و مراكز دست اندركار بايد با تعامل و همكاري لازم، زمينه برپايي مراسمي باشكوه و در شان فعالان اين عرصه را فراهم نمايند.
آقاي عين اللهي با تقدير از طرح هاي پيشنهادي روساي دانشگاه هاي استان به ويژه دانشگاه جامع علمي و كاربردي در زمينه برگزاري مطلوب هفته پژوهش، تشكيل و آغاز بكار سريع كميته هاي زير مجموعه ستاد  و اجرايي شدن برنامه هاي پيش بيني شده را خواستار شد.
https://qomnews.ir/vdca6wn6.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما