چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 17096
مدیرعامل شرکت بهپرور دامشهر قم خبر داد:

پیشرفت 85 درصدی کشتارگاه جاهد قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت بهپرور دامشهر قم از پیشرفت 85 درصدی کشتارگاه جاهد قم خبر داد.
پیشرفت 85 درصدی کشتارگاه جاهد قم
به گزارش قم نیوز، ناصر رعیت پور، با اشاره به ساخت کشتارگاه جاهد با بیان اینکه این کشتارگاه تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است عنوان کرد: این کشتارگاه با سرمایه گذاری 55 درصدی شرکت نهاده های دامی جاهد و 45 درصدی شرکت بهپرور دامشهر قم در حال ساخت است.
 
وی با بیان اینکه این کشتارگاه در کیلومتر شش جاده گازران ساخته شده عنوان داشت: کشتارگاه جاهد در زمینی به مساحت 20 هکتار و زیربنای هفت هزار و 550 متر مربع در حال ساخت است.
 
وی بیان کرد: این کشتارگاه بعد از افتتاح در یک شیف کاری قادر به ذبح هزار دام سبک و صد راس دام سنگین را است.
 
مدیرعامل شرکت بهپرور دامشهر قم با اشاره به مشکلات اعتباری ساخت این کشتارگاه به ‎از کار ساخت این کشتارگاه در سال 90 اشاره و ابراز داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه 10 میلیارد و نیم بوده است اما با توجه به  افزایش قیمت ها و همچنین مکانیزه کردن تصفیه خانه هزینه های این پروژه حداقل 50 درصد افزایش داشته است.
 
وی به اختصاص وام 6 میلیارد تومانی از بانک کشاورزی برای این پروژه اشاره و گفت: اگر اعتبارات لازم تامین شود این پروژه تا خرداد ماه افتتاح خواهد شد.
 
رعیت پور عنوان کرد: همه تجهیزات لازم برای راه اندازی این کشتارگاه تهیه شده و با احداث ساختمان می توان کشتارگاه را راه ندازی کرد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccexqs.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما