پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 17152
مدیر خانه مطبوعات قم خبر داد:

اخذ طرح ترافیک برای خبرنگاران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر خانه مطبوعات استان قم با اشاره به اخذ طرح ترافیک برای خبرنگاران گفت: با هماهنگی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قم برای خبرگزاریها و دفاتر نشریات محلی و سراسری طرح ترافیک قم تهیه میشود.
اخذ طرح ترافیک برای خبرنگاران
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، رسول خادم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 6 ماهه این نهاد، گفت: برگزاری جلسات و رایزنی با مسولان استان برای تبیین جایگاه اصحاب رسانه استان و همچنین پیگیری حقوق و رفع مشکلات خبرنگاران از مهمترین فعالیت های این خانه بوده است.
وی در ادامه افزود: به همین منظور برای جذب حمایت ها، هیات مدیره خانه مطبوعات قم با نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، شهردار کلان شهر قم، معاون سیاسی، امنیتی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیر عامل بانک های رفاه کارگران، ملت، سامان و قوامین، اداره کل ورزش و جوانان و... نشست های مختلفی را برگزار کرد.
مدیر خانه مطبوعات قم با اشاره به نشست صمیمانه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان با رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای اولین بار در کشور فعالان عرصه اطلاع رسانی در نشستی صمیمانه با رئیس مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند و بعد از این جلسه مهمترین درخواست ها و مطالبات این صنف به صورت مکتوب به دفتر دکتر لاریجانی ارائه شد که در حال پیگیری تا حصول نتیجه هستیم.
خادم با اشاره به برنامه های روز خبرنگار تصریح کرد: برای بهتر و با شکوه برگزار شدن روز خبرنگار با هماهنگی روابط عمومی شهرداری قم، 20 بنر مربوط به گرامیداشت روز خبرنگار در سطح شهر قم نصب کردیم و همچنین دیدار و گفتگویی صمیمانه با پیشکسوتان این صنف از دیگر برنامه های این خانه بود.
مدیر خانه مطبوعات استان قم، برپایی مراسمی با ضیافت افطار و تجلیل از 200 خبرنگار عضو این مجموعه و همچنین اهدای سبد کالا در ماه مبارک رمضان را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و افزود: برای اولین بار، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) جشن ازدواج 12 زوج خبرنگار قمی از سوی خانه مطبوعات با مشارکت ادارات و نهادها با حضور خانوادههای آنان و اعضا در تالار آرتا برگزار شد که در این مراسم هدایای متنوع و ویژه ای به زوج ها تعلق گرفت.
وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای فصلی یکی از مصوبات هیات مدیره خانه مطبوعات بوده، بیان کرد: برگزاری اردوهای یک روزه به تهران جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، کاشان، شهر ری و برج میلاد در این مدت انجام شده که در حاشیه برگزاری این اردوها نشست با اعضا جهت ارائه پیشنهادات و انتقادات نیز صورت گرفته است.
خادم در ادامه اظهار داشت: هماهنگی نسبت به اعطای وام 10 میلیون تومانی بانک قوامین برای کلیه اعضا و اعطای وام پنج میلیون تومانی بانک ملت برای تعدادی از اعضای خانه مطبوعات و ارائه تعدادی کارت پول بانک سامان با تخفیف ویژه از دیگر اقدامات انجام گرفته است.
مدیر خانه مطبوعات استان قم با اشاره به اخذ طرح ترافیک برای خبرنگاران گفت: با هماهنگی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قم برای خبرگزاریها و دفاتر نشریات محلی و سراسری طرح ترافیک قم تهیه میشود که مدارک مورد نیاز جهت صدور به نیروی انتظامی ارسال شده است.
وی برگزاری جام فوتسال رسانهها ویژه خبرنگاران و همچنین ارائه بلیط استخر با تخفیف 25 درصد را از برنامه های ورزشی انجام شده توسط خانه مطبوعات استان ذکر کرد.
خادم خاطرنشان کرد: به همت خانه مطبوعات قم همزمان با هفته دفاع مقدس جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان با حضور در گلزار شهدای شیخان، مزار افتخار آفرینان جاوید دفاع مقدس را غبار روبی و عطر افشانی کردند.
وی با اشاره به نیاز تکمیل و به روز رسانی بانک اطلاعات اعضای خانه مطبوعات قم گفت: به همین منظور با اعلام فراخوان از اعضا درخواست شد جهت تکمیل پرونده اقدام کنند که با استقبال خوبی مواجه شد.
مدیر خانه مطبوعات قم با بیان اینکه با تکمیل پرونده ها در حال حاضر لیست کامل شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی اعضای موجود است، اضافه کرد: در زمینه اطلاع رسانی برنامه ها بهتر از قبل اقدام خواهد شد ضمن اینکه راه اندازی آزمایشی سایت خانه مطبوعات قم به آدرس www.hpqom.ir  نیز به این منظور از دیگر اقدامات انجام گرفته است.
خادم در پایان از حمایت های همه جانبه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهردار کلان شهر قم در برگزاری برنامه های خانه مطبوعات قدردانی کرد.
گفتنی است، خانه مطبوعات قم همه روزه از ساعت 17 الی 20 به آدرس بلوار امین، کوچه 53 پلاک 3 و با شماره تلفن 32915997 پاسخگوی اعضا خواهد بود.
 انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcf0ydy.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما