شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 17193
سرمربی تیم نوجوانان صبای قم:

صبا روندی رو به رشد دارد / باید تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم نوجوانان صبای قم گفت: تیم نوجوانان صبا روندی رو به رشد دارد و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.
صبا روندی رو به رشد دارد / باید تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم
به گزارش قم نیوز، عباس رحمانی، پس از تساوی بدون گل تیمش برابر شموشک گلستان در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور اظهار کرد: بازی بسیار خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و اگر کمی در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم اما همین بازی خوب و زیبا هم می‌تواند ما را به آینده امیدوار کند.
 
وی گفت: تیم نوجوانان صبا روندی رو به رشد را طی می‌کند و در مسیر پیشرفت قرار دارد و این پیشرفت ، بازی به بازی محقق شده و امیدوار کننده است.
 
سرمربی تیم نوجوانان صبای قم افزود: از تیم هایی مثل افشید ،آبادگران و مبنا صنعت گلایه دارم زیرا 6 بازیکن کلیدی که مد نظر ما بود از سوی این باشگاه‌ها در اختیار صبا قرار نگرفت و وجود آن بازیکنان کمک بزرگی برای صبا بود  اما باید از باشگاه‌هایی مثل عقاب ، ایران جوان و هما سپاسگزاری کنم که احساس مسئولیت کردند و به صبا بازیکن دادند.
 
رحمانی بیان کرد: تیم شموشک گلستان تیم دوم جدول رده‌بندی بود اما در این بازی همه دیدند که آن‌ها دنبال مساوی گرفتن از ما بودند که همین مسئله نشان می‌دهد به تیم با شخصیتی تبدیل شده‌ایم و می‌توانیم رقیب سرسختی برای حریفان باشیم.
 
وی با اعلام رضایت از عملکرد دو بازیکن تازه‌وارد به تیمش خاطرنشان کرد: مصطفی خوشدل تحرک خوبی به خط میانی ما بخشید و فردین داوودی هم نمایش قابل‌توجهی از خود نشان داد اما مجموعه تیم باید به تلاش خود ادامه دهد زیرا تا انتهای فصل کارهای زیادی برای انجام داریم و باید تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcae6n6.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما