شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 17192
در آغاز دور برگشت لیگ برتر نوجوانان کشور رقم خورد

تساوی بدون گل صبا مقابل شموشک گلستان

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در آغاز دور برگشت لیگ برتر نوجوانان کشور مقابل شموشک گلستان به تساوی بدون گل دست یافت.
تساوی بدون گل صبا مقابل شموشک گلستان
به گزارش قم نیوز، دور برگشت از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر رده سنی نوجوانان کشور آغاز شد و در آن تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه تختی قم مقابل تیم شموشک گلستان به تساوی بدون گل رضایت داد.
 
صبا در این مسابقه با ترکیب محمدمهدی حمیدی، ناصر جاورسجینی، محمد خیری(86- علیرضا کرم گنجه)، سید عبدالرضا آل یاسین(56 – علیرضا کمری)، امیرحسین رنگرز جدی، محمدرضا قائمی، فردین قلی نیا داوودی، مصطفی خوشدل، علی کرکی ، محمدهادی عباسی و حمیدرضا صفر زاده (88- محمدحسن رهبری) به هدایت عباس رحمانی به میدان رفت.
 
در تیم فوتبال شموشک گلستان نیز سهراب پل گردانی، رضا تیما، نوذر صحنه، محمد حیدری، سید محمد حسینی، عارف حاجی عیدی(55 – علی حسن‌پور)، محمد گیلانی، آرشام مهران، رضا میرزایی (83 – محمدرضا شعبانی) و سید حسین ضیایی با مربیگری علی سعیدی بازی کردند.
 
بازی دو تیم در نیمه نخست به شکل تقریباً متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای بر روی دروازه یکدیگر داشتند البته صبا با استفاده از دو بازیکن جدید خود مصطفی خوشدل و فردین داوودی با طراوت بیشتری نسبت به بازی‌های گذشته ، بازی می‌کرد و تغییرات مثبتی را در کار خود نشان می‌داد.
 
صبا اگرچه در این بازی خانگی نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل کسب کند اما همین یک امتیاز خانگی را هم باید مدیون مدافع آخر خود امیرحسین رنگرز جدی باشد زیرا در دقیقه 47 وقتی سید حسین ضیایی مهاجم شموشک در مصاف تک به تک با حمیدی دروازه صبا را هدف قرار داد، این امیرحسین جدی بود که خود را به سمت دروازه پرت کرد تا توپ را از روی خط دروازه تکل کند و مانع باز شدن دروازه صبا شود.
 
صبا در نیمه دوم دو موقعیت عالی را داشت که هر دو بار فردین داوودی در متن حرکت قرار داشت که بار اول در دقیقه 51 در موقعیتی تک به تک ضربه او را سهراب پل گردانی دروازه‌بان شموشک با عکس‌العملی تماشایی دفع کرد و بار دوم در دقیقه 67 و در شلوغی محوطه جریمه شموشک ، ضربه او در مقابل دروازه شموشک به مدافعان برخورد کرد تا صبا حسرت به دل گلزنی باقی بماند.
 
اتفاق ویژه این مسابقه اخراج علی شریفی مربی دروازه بانان صبای قم از روی نیمکت در دقیقه 75 بازی بود که به علت اعتراضات مکرر وی صورت گرفت.
 
شریفی در حالی اخراج شد که چند روز قبل در لیگ برتر بزرگسالان استان در بازی تیم های آبادگران – سفیر گفتمان هم اخراج شده بود تا نشان دهد رابطه‌اش با داورها چندان خوب نیست.
 
رضا مرادی داور وسط این مسابقه بود و به امیرحسین رنگرز جدی و فردین داوودی از صبای قم و محمد گیلانی و سید حسین ضیایی از شموشک گلستان کارت زرد نشان داد.
 
صبا با این تساوی همچنان در انتهای جدول لیگ برتر نوجوانان ماند و طلسم گل نزدن و پیروز نشدن در قم همچنان باقی ماند اما نمایش خوب شاگردان رحمانی و بازی متفاوت صبایی‌ها می‌تواند فوتبال دوستان را به بقای تیم فوتبال صبا در لیگ برتر نوجوانان امیدوار کند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcj8vev.uqeahzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما