قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، از کسب رتبه نخست ارزشیابی از عملکرد دستگاه ها، ازسوی این اداره کل در بین سایر دستگاه های دولتی این استان خبر داد.
آموزش و پرورش رتبه نخست ارزشیابی از عملکرد دستگاه ها را کسب کرد
به گزارش قم نیوز، ˈمحمد حسین امین جعفریˈ روز شنبه در مراسم نمادین آغاز توزیع شیر در مدارس قم در سال تحصیلی جاری اظهار داشت: طبق ارزشیابی صورت گرفته از دستگاه های استان قم، آموزش و پرورش با اخد نمره و امتیازهای عالی، جایگاه نخست را در بین دستگاه های مختلف دولتی کسب کرده است.
 
وی بدون اشاره به مرجع و زمان بندی این ارزشیابی، با تشکر و قدردانی همه معلمان و مربیان و دانش آموزان استان، خاطر نشان کرد: بدون شک رشد و ارتقای تحصیلی دانش آموزان نقش مهمی در دست یابی به این موفقیت داشته است.
 
وی با اشاره به کسب رتبه نخست فرهنگی هنری و همچنین رتبه دوم معارف اداره کل آموزش و پرورش قم در کشور خاطر نشان کرد: مدارس استان قم در بین مدارس کشور در کیفیت بخشی، جزء برترین مدارس کشور محسوب می شود.
 
امین جعفری همچنین با اشاره به آغاز توزیع شیر در مدارس قم خاطر نشان کرد: از امروز تا پایان اسفندماه، هفته ای دو بار و در مجموع در 25 نوبت شیر در بین دانش آموزان مقاطع پیش دبستانی، دبستان و متوسطه استان توزیع می شود.
https://qomnews.ir/vdcfj0dy.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما