يکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 1732
با برتری مقابل 3 مدعی مرحله نهایی؛

پست بانک قم نیمی از راه قهرمانی را پیمود

قم نيوز : قم نیوز: تیم کبدی پست بانک قم با کسب برتری مقابل رقبای خود نیمی از راه قهرمانی در پیکارهای لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور را پیمود.
پست بانک قم نیمی از راه قهرمانی را پیمود
به گزارش قم نیوز، دور رفت از مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور بعد از دو روز برگزاری به میزبانی تهران با قهرمانی تیم کبدی مردان پست بانک قم به پایان رسید.

در واقع بعد از حضور موفق در مرحله گروهی نخستین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور، موفقیت‌های کبدی‌کاران تیم پست بانک قم در دور رفت مرحله نهایی این دوره از پیکارها نیز با کسب رتبه نخست ادامه یافت.

مردان کبدی‌کار قم که نخستین بار حضور در مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کنند و در حال حاضر مقتدرترین تیم حاضر در این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شوند، تا کنون دو بازی خود در مرحله نهایی را با موفقیت سپری کرده‌اند.

بعد از کسب نتایج بسیار خوب در مسابقات مرحله گروهی که در تهران و ساری برگزار شد، تیم کبدی مردان پست بانک قم در نخستین دیدار خود در مرحله نهایی این پیکارها که در حال حاضر در تهران در جریان است، مقابل تیم کبدی ساحلی رودهن تهران صف‌آرایی کرد.

این مسابقه با توجه به توانمندی هر دو تیم و توانایی‌هایی که دو تیم برای کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها دارند از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود اما در نهایت کبدی‌کاران تیم پست بانک قم موفق شدند میزبان خود را با حساب ۴۷ بر ۳۲ شکست دهند.

به دست آوردن این پیروزی در جدال با تیم کبدی ساحلی رود‌هن انگیزه بازیکنان تیم کبدی ساحلی پست بانک قم را برای دومین مسابقه بیشتر کرد و آنها در دیداری حساس‌تر از مسابقه با رودهن، این بار مقابل تیم هیئت کبدی قائمشهر قرار گرفتند.

این دیدار نیز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود تا اینکه مردان کبدی‌کار تیم پست بانک قم در ادامه روند صعودی خود موفق شدند حریف خود را با نتیجه عجیب ۵۰ بر ۳۴ با شکستی سنگین مواجه کرده و دومین بازی خود را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند.

سومین مسابقه تیم کبدی پست بانک قم در دور رفت از مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور مقابل تیم کبدی تختی تهران میزبان رقابت‌های این مرحله برگزار شد که این مسابقه با برتری۴۶ بر ۲۴ تیم پست بانک قم به پایان رسید تا دیدارهای دور رفت با صدرنشینی نماینده کبدی استان قم به پایان برسد.

با کسب سه پیروزی متوالی در دور رفت مرحله گروهی، تیم کبدی پست بانک قم در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم کبدی رودهن تهران، تختی تهران و هیئت قائمشهر در رده‌های بعدی مسابقات این مرحله از نخستین دوره پیکارهای لیگ برترکبدی ساحلی مردان باشگاه‌های کشور ایستادند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.x8zbjh8fw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما