يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 17532
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خبر داد

آموزش‌ مهارتی مربیان لبنانی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از آموزش‌های مهارتی مربیان لبنانی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خبر داد.
آموزش‌ مهارتی مربیان لبنانی در قم
به گزارش قم نیوز، احمد عطارنیا امروز با اشاره به نیاز توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و با توجه به اجرای توافقنامه منعقد شده با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: آموزش به 20 نفر از مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور لبنان در حرفه‌های منبت‌کاری، معرق‌کاری، گوهرتراشی، سنگ‌های قیمتی و بافت قالیچه‌های دستی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای حضرت معصومه (س) و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای انقلاب استان قم آغاز شده است.
 
وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی نقش موثری در افزایش توانمندی‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی مربیان دارد، افزود: این دوره به مدت یک ماه و با هدف افزایش گسترش تعاملات 2 کشور در مرکز تربیت مربی کرج و قم با هدف مهارت‌افزایی مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور لبنان برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم ضمن ابراز امیدواری در ارائه آموزش‌های مهارتی به کشورهای مسلمان و ترویج هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی در منطقه یادآور شد: سطح علمی آموزش‌های ارائه شده در کنار تفاهمنامه‌ها و همکاری‌هایی که با کشورهای منطقه‌ و همسایه داریم، موجب شده است که از سوی این کشورها درخواست‌هایی برای آموزش مربیان آن‌ها به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ارائه شود.
 
عطارنیا توسعه آموزش را یکی از راه‌های گسترش دیپلماسی میان کشورهای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: این دوره‌ها سبب تعامل هر چه بیشتر 2 کشور ایران و لبنان شده و توانمندی مربیان لبنانی را در زمینه مهارت‌آموزی افزایش می‌دهد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchimnz.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما