چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 17604
مدیر‌کل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم:

کمیته شاهد و ایثارگر حوزوی در بنیاد شهید قم راه‌اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم گفت: کمیته شاهد و ایثارگر حوزوی استان قم با هدف پیگیری امور طلاب و روحانیون شاهد و ایثارگر در قم تشکیل شد.
کمیته شاهد و ایثارگر حوزوی در بنیاد شهید قم راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز، محمد کاظم پورامینی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دوهزار طلبه شاهد و ایثارگر در قم تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: کمیته شاهد و ایثارگر حوزوی در استان‌های قم،‌ اصفهان و خراسان رضوی فعال شده است.
 
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم افزود: تشکیل کمیته شاهد و ایثاگر حوزوی از سوی ستاد شاهد و ایثارگرحوزه‌های علمیه که خود از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده در سه استان فعال شد.  
 
وی با اشاره به برخی از اهداف تشکیل این کمیته تصریح کرد: ساماندهی امور ایثارگران،‌ امور آموزشی و تبلیغی،‌ جذب ایثارگران به حوزه ‌تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر و پیگیری مصوبات ستاد شاهد حوزوی از اهداف تشکیل این کمیته است.
 
پورامینی خاطر نشان کرد: اعضای این کمیته مدیر حوزه علمیه، ‌معاون امور طلاب، ‌مدیر مرکز خدمات و معاون آموزش حوزه استان،‌ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دبیر ستاد شاهد حوزوی بنیاد شهید کل کشور و دو نفر از جانبازان و فرزندان شاهد روحانی هستند.
 
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم  با اشاره به برخی از وظایف این کمیته افزود: تدوین و اجرای برنامه‌ها جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ‌رفع مشکلات آموزشی و ارتقای سطح تحصیلی، ‌ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از طلاب و فضلای شاهد و ایثارگر،‌ تقویت بنیه علمی و ارتقای وضعیت آموزش،‌پژوهش از وظای این کمیته است.
 
انتهای پیام/  125
https://qomnews.ir/vdchk-nz.23nqvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما