شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 17703

حاشیه های نماز جمعه قم

قم نيوز : قم نیوز: نماز جمعه این هفته قم که با حضور مجاوران و زایران حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.
حاشیه های نماز جمعه قم
به گزارش قم نیوز، در نماز جمعه این هفته، دو استاندار استان قم ˈکرم رضا پیریاییˈ (استاندار سابق) و حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ (استاندار جدید) حضور داشتند و خطیب جمعه قم ضمن قدردانی از زحمات استاندار سابق به استاندار جدید خیر مقدم گفت.
 
** حضور دانشجویان مسلمان اروپا
 
کاروان ˈانجمن جوانان اهل بیت (س) برای همهˈ از قاره اروپا ، متشکل از 51دانشجو مسلمان از کشورهایی مانند هلند، آلمان، بلژیک و فرانسه
 در نماز جمعه قم شرکت داشتند.
 
ˈاحمد مهرزادˈ مسوول این گروه گفت: این گروه با هدف برگزاری یک اردوی زیارتی و آموزشی دیروز وارد ایران شدند و ابتدا برای زیارت حرم حضرت معصومه (س) به قم سفر کرده و بعد از آن برای زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) به شهر ری و حرم مطهر امام رضا (ع) درمشهد مقدس سفر می کنند.
 
** دعوت برای حضور باشکوه در مراسم ویژه اربعین حسینی

 
حجت الاسلام و المسلمین ˈسید محمد سعیدیˈ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) درخطبه های نمازجمعه با دعوت از مردم برای شرکت باشکوه در مراسم اربعین حسینی گفت: در روز دوشنبه هفته جاری (دوم دی) مصادف با اربعین حسینی کاروان بزرگ عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) ساعت 13:30 از حرم مطهر حضرت معصومه (س) از مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت مسجد جمکران حرکت می کند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchxqnz.23nqvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما