چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 1873
در آستانه ماه محرم؛

نماز جمعه قم به امامت آیت‌الله حسینی بوشهری اقامه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: در آستانه ماه محرم‌الحرام، نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله حسینی‌بوشهری در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) اقامه می‌شود.
نماز جمعه قم به امامت آیت‌الله حسینی بوشهری اقامه می‌شود
به گزارش قم نیوز، دعای پرفیض توسل، شب گذشته به همت هیئت جانبازان استان قم و با نوای مجید دلشاد، از مداحان اهل بیت(ع) قرائت شد.

فردا شب نیز دعای پرفیض کمیل بعد از ایراد سخنرانی توسط سید مهدی میرداماد و زیارت جامعه کبیره نیز طبق روال هر هفته ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه توسط حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود.

سلسله سخنرانی‌های وعاظ نیز با عنوان پیام حرم که هر هفته از ابتدای هفته تا پایان هفته برنامه‌ریزی می‌شود، این هفته نیز ادامه یافته و تا امروز حجج اسلام راستی‌پور، میرمعینی، نوراللهی، عرفان، شاهرودی، ظهیری و آیت‌الله توکل در دو نوبت قبل از نماز مغرب و بعد از نماز عشاء سخنرانی کردند.

امشب قبل از نماز مغرب حجت‌الاسلام ظهیری و بعد از نماز عشاء نیز حجت‌الاسلام مومنی سخنرانی خواهند کرد.

پنج‌شنبه شب نیز این سخنرانی‌ها ادامه یافته و حجت‌الاسلام حائری کرمانشاهی قبل از نماز مغرب و سیدحسین حسینی بعد از نماز عشاء سخنرانی خواهند کرد.

جمعه شب قبل از نماز مغرب حجت‌الاسلام حائری کرمانشاهی و بعد از نماز عشاء نیز حجت‌الاسلام فرحزاد سخنرانی خواهند کرد.

این هفته، دعای ندبه نیز هنگام طلوع آفتاب با نوای سید مهدی میرداماد، از مداحان اهل بیت(ع) در فضای حرم مطهر حضرت معصومه(س) طنین انداز خواهد شد ضمن اینکه نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت آیت‌الله حسینی‌بوشهری اقامه می‌شود.

بیان احکام و حدیث و نیایش صبحگاهی هر روز بعد از نماز صبح در حرم مطهر توسط حجت‌الاسلام جعفرپور، بیان احکام و حدیث هر روز قبل از نماز ظهر توسط حجت‌الاسلام شمس و نیایش سحرگاهی و قرائت دعای کمیل بامداد جمعه از دیگر برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در این هفته است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.0n6k49nae5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما