پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 18770
دبیر جشنواره علامه حلی خبر داد:

ارائه 3200 اثر پژوهشی از بانوان طلبه به جشنواره علامه حلی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر جشنواره سراسری علامه حلی ویژه آثار پژوهشی طلاب خواهر و برادر جوان از ارائه حدود 3هزار و 200 اثر پژوهشی از طلاب خواهر به دبیرخانه ششمین جشنواره علامه حلی خبر داد.
ارائه 3200 اثر پژوهشی از بانوان طلبه به جشنواره علامه حلی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا یادآور شد: از میان آثار پژوهشی بانوان طلبه، حدود هزار و 400 اثر به مرحله ارزیابی تفصیلی راه یافته اند.
وی زمان برگزاری جشنواره سراسری علامه حلی را اردیبهشت ماه سال آینده دانست و اضافه کرد: در حال حاضر در مورد خواهران، ارزیابی اجمالی آثار پژوهشی در استان های مختلف به انجام رسیده است و ارسال آثار به منظور ارزیابی تفصیلی به دبیرخانه مرکزی جشنواره علامه حلی در قم در حال انجام است.
دبیر جشنواره علامه حلی با بیان اینکه امسال طلاب جوان دارای اثر پژوهشی برتر به صورت استانی در هفت استان کشور نیز شناسایی میشوند، یادآور شد: این استانها شامل فارس، همدان، کرمان، اصفهان، تهران، قم و خراسان رضوی میشوند که جشنواره علامه حلی در استان همدان برگزار شده است، در استان کرمان بهمن ماه برگزار میشود و در استان های اصفهان، تهران، قم و فارس نیز در اسفندماه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه جشنواره علامه حلی به صورت مشترک میان برادران و خواهران طلبه برگزار میشود، یادآور شد: مدیریتهای استانی حوزه های علمیه خواهران پس از اتمام ارزیابی و اعلام نتایج نهایی جشنواره سراسری علامه حلی، از طلاب برتر در مدارس علمیه و استانها نیز تقدیر خواهند کرد.
وی جشنواره علامه حلی را ویژه طلاب دارای کمتر از 31 سال سن دانست و گفت: آثار طلاب در قالب های کتاب، پایاننامه، تحقیق پایانی و مقاله در این جشنواره مورد ارزیابی و تقدیر قرار می گیرد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccxmqs.2bq4m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما