پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 18752
معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران:

نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ۵و ۶بهمن‌ماه شهر قم میزبان نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران است.
نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان اظهار کرد: 5و 6بهمن‌ماه شهر قم میزبان مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران است.
 
معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه در این نشست مسئولان ساماندهی و نظارت مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران نیز حضور دارند افزود: در روز اول این نشست مدیران استانی و مسئولان ساماندهی و نظارت استانی حضور خواهند داشت و روز دوم به مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران اختصاص دارد.
 
ابراهیمیان خاطر نشان کرد: در این نشست آیت‌الله مقتدایی رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران و حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور سخنرانی می کنند.
 
وی محل برگزاری این نشست را اردوگاه نرجس خاتون وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در کنار مسجد مقدس جمکران ذکر کرد و گفت: در این نشست معاونان و مسئولان دفاتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به تشریح آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و سیاست‌های کلی و با مدیران استانی به تبادل نظر می پردازند.
 
معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به حضور مسئولان ساماندهی و نظارت مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران در این نشست خاطر نشان کرد: در این نشست مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت و مدیران زیرمجموعه این دفتر در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به ارائه مباحث مختلف در زمینه آمار، برنامه‌ریزی و ساماندهی می پردازند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdccimqs.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما