دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 18849
رئیس سازمان تبلیغات قم:

جشن بزرگ انقلاب به مناسبت دهه فجر در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل تبلیغات اسلامی قم گفت: جشن بزرگ انقلاب به مناسبت دهه فجر با حضور مسئولان استانی و کشوری در قم برگزار می‌شود.
جشن بزرگ انقلاب به مناسبت دهه فجر در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عباس اسکندری ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: برنامه های اصلی این مجموعه در حول محور ولایت فقیه و مبانی دینی عنوان می شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: حضور همه جانبه مردم در این ایام مبارک از اهداف اصلی این مجموعه است و بر همین اساس نشست های مختلفی با گروه های مردمی شکل گرفته است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی قم خاطر‌نشان کرد: در این گروه ها به برگزاری برنامه های مردمی تاکید شده است و این نیز یکی از نکات برجسته برگزاری این نشست ها در قم است.
 
وی با اشاره به اینکه رنگ بوی نهادی مردمی باید در برگزاری این برنامه دیده شود تصریح کرد: برگزاری همایشی با حضور مسئولان هیئت های مذهبی ، برگزاری مسابقات کتابخوانی در مساجد سراسر استان قم از برنامه های اصلی دهه فجر است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن در 12 بهمن در بیت حضرت امام(ره) برگزار می شود خاطر‌نشان کرد: در 4 مسجد جامع استان قم به صورت مسابقات قرآنی با رویکرد آیات انقلابی برگزار می شود.
 
اسکندری با تاکید بر برگزاری برنامه های دینی با رویکرد مبانی انقلاب و برگزاری جشن های انقلاب تصریح کرد: گردهمایی ائمه جماعات با حضور استاندار قم و برگزاری جشن انقلاب با حضور بانوان ایثار گر قم و دیدار با خانواده شهدا از برنامه های اصلی سازمان تبلیغات استان قم است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjhoev.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما