قم نيوز : قم نیوز: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با برنامه ریزی جشن ها، بازدیدها و ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی به استقبال سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می رود.
ویژه برنامه های کانون استان قم در دهه‌ی فجر اعلام شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، کارشناسان و مربیان فرهنگی و هم‌چنین تعدادی از مربیان هنری و ادبی در روز 12 بهمن ماه از بیت حضرت امام (ره) در جماران دیدن کرده و پس از بازدید از مجموعه‌ی فرهنگی تاریخی سعدآباد مرقد مطهر امام خمینی (ره) را زیارت خواهند کرد.
بر اساس این گزارش با توجه به شهادت دانش آموزان نوجوان گروه سرود مدرسه‌ی قطب راوندی در سال 1365 با دعوت کانون استان قم جمعی از مسئولان و دوستان و خانواده های این شهدای نوجوان و هم‌چنین اعضای کانون در روز 17 بهمن در گلزار شهدا حضور یافته و پس از بازخوانی «سرود پرواز» که در سال 1365 توسط شهدای نوجوان اجرا شده است و اهدای یادبود به خانواده‌های شهدا، به غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا می‌پردازند.
هم‌چنین با انتشار فراخوان «مسابقه بزرگ عکاسی» کودکان و نوجوانان و مربیان و معلمان می توانند در طول دهه‌ی فجر با گرفتن عکس از جلوه ها و نمادهای انقلاب در این مسابقه شرکت کنند. تصاویر برگزیده نیز در دهه‌ی فجر سال آینده در نمایشگاهی به نمایش درخواهد آمد.
برگزاری سومین ویژه برنامه‌ی هنری «لوح کهن» نیز از سری برنامه های کانون استان قم در دهه‌ی فجر است که امسال با موضوع داستان های کلیله و دمنه برگزار خواهد شد و نمایشگاه آثار برگزیده نیز در طول دهه فجر در مرکز شماره 9 برپا خواهد بود.
برهمین اساس روز 21 بهمن ماه ویژه برنامه تقدیر از برگزیدگان این برنامه که در 5 قالب هنری (نقاشی، خوشنویسی، سفال، انیمیشن و عکاسی) داستان ها و شخصیت های کلیله و دمنه را خلق کرده اند برگزار می شود.
علاوه بر این جشن مشترک دستگاه های عضو کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان قم نیز با عنوان « بوی بهار می رسد» روز 17 بهمن در کانون مریم آموزش و پرورش با حضور 400 نفر از کودکان برپا می شود.
شایان ذکر است مراکز 9 گانه ثابت، سیار و پستی کانون استان قم نیز با اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در طول دهه فجر میزبان کودکان و نوجوانان هستند.
هم قدم با نامی ها، روزهای ماندگار، بارش خنده، فجر سپید، سفیر دوست، یاران انقلاب، ساده اما صمیمی، پرواز خنده ها، در قاب انقلاب، یاد لاله ها و سجاده‌ی شوق عناوین ویژه برنامه های مراکز کانون استان قم در ده مبارک فجر است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb98b8.rhb95piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما