چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : 1888
جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:

فعالیت 2 هزار پلیس یار در ایام محرم

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی قم از تعامل و همکاری بیش از 2 هزار پلیس یار محرم برای برقراری نظم و امنیت در ایام محرم خبر داد.
فعالیت 2 هزار پلیس یار در ایام محرم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا میرحیدری در بازدید از سومین نمایشگاه هیئات مذهبی قم، با اشاره به فرارسیدن ایام ماه محرم اظهار کرد: در این ایام نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده است.

وی گفت: برای تأمین امنیت هیئت‌های مذهبی و عزاداری در ایام محرم سال جاری هماهنگی‌های لازم با سازمان تبلیغات اسلامی استان و شورای هیئت‌ها صورت گرفته و در هیئت‌های بزرگ قم رابط امنیتی نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی قم افزود: همیارهای افتخاری پلیس نیز همانند سال‌های گذشته در تأمین امنیت هر چه بهتر هیئت‌ها نیروی انتظامی را کمک می‌کنند.

وی از تعامل و همکاری بیش از ۲ هزار پلیس یار محرم برای برقراری نظم و امنیت در ایام محرم خبر داد و بیان کرد: عشق و ارادت مردم ما نسبت به اهل بیت (ع) و فرهنگ عاشورا به حدی است که هرساله در این ایام شاهد برنامه‌های مذهبی فراوانی از شهروندان هستیم.

میرحیدری از مسئولان هیئات مذهبی و کسانی که در ایام محرم برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند خواست تا برای تامین هرچه بهتر امنیت ترافیکی و... در‌خواست‌های خود را به صورت مکتوب به نماینده پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی قم در ایستگاه پلیس واقع در میدان آستانه درب چهارم ارائه کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.79qrak977pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما