چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 18894
همزمان با دهه فجر صورت می گیرد:

افزايش 20 دستگاه ميني‌بوس به سيستم حمل و نقل درون شهري قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم از افزايش 20 دستگاه ميني بوس به سيستم حمل و نقل درون شهري قم تا پايان امسال خبر داد.
افزايش 20 دستگاه ميني‌بوس به سيستم حمل و نقل درون شهري قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری، سعيد امراللهي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل عمومي اظهار كرد: با توجه به سياست‌هاي سازمان اتوبوسراني در راستاي ارائه خدمات بهينه به همشهريان ساماندهي خطوط درون شهري و بهينه‌سازي شبكه از طريق اخذ مشاور توسط حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري انجام شده است.
وي خاطرنشان كرد: پس از اخذ گزارش مشاور و پايان مطالعات، نسبت به ساماندهي وضعيت خطوط به منظور ارائه سرويس‌دهي بهينه و پررنگ كردن سهم حمل و نقل درون شهري اقدام مي‌شود.
مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم عنوان داشت: سازمان اتوبوسراني تا زمان پايان مطالعات مذكور متناسب با نياز جامعه شهري اقدامات لازم را به صورت موردي در خطوط شهري توسط كميته خطوط و كارشناسان انجام مي‌دهد.
وي با اشاره به تغييرات صورت گرفته در خط يزدانشهر گفت: به منظور رفاه اهالي منطقه و همشهريان از ابتداي شهرك 15 خرداد تا انسجام واقع در بلوار جمهوري به طول 2 كيلومتر مسير سرويس‌دهي افزايش پيدا كرده است. 
امراللهي خاطرنشان كرد: خط 20 متري فجر نيز از ديگر مسيرهايي است كه به منظور خدمت‌رساني موثر به همشهريان تغيير كرده و قسمتي از شهرك امام خميني(ره) با تغيير مسير زير پوشش سرويس‌دهي قرار گرفته است.
وي با بيان اينكه در نظر داريم به منظور ارتقاي سطح كيفي و كمي خدمات 20 دستگاه ميني بوس را به سيستم حمل و نقل درون شهري اضافه كنيم گفت: ميني‌بوس‌هاي مذكور حتي المقدور تا پايان سال جاري به سيستم حمل و نقل افزوده مي‌شود.
مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم خاطرنشان كرد: اين ميني‌بوس‌ها با كارشناسي و لحاظ آيتم‌هاي مختلف از جمله وضعيت شوارع شهري و ميزان تقاضاي سفر به خطوط داخل شهري از جمله شهرك پرديسان اختصاص داده مي‌شود.
وي عنوان داشت: اكنون 120 دستگاه ميني‌بوس و 300 اتوبوس در سطح شهر فعال هستند كه سهم بزرگي از آنها با همكاري بخش خصوصي سرويس‌دهي مي‌كنند. 
امراللهي يادآور شد: مشكل ترافيك و معضلات كنوني در داخل شهر تنها با روي آوردن به حمل و نقل عمومي كاهش پيدا مي‌كند كه در اين زمينه تلاش مي‌كنيم كه بستر سرويس‌دهي مفيد را براي شهروندان فراهم كنيم.
انتهاي پيام/ 125
https://qomnews.ir/vdcjxoev.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما